Trenger ny mobil

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Ja jeg trenger en ny mobiltelefon da min lider av en forkjølelse som stadig blir værre :P jeg har nå en note 3 og er egentlig ikke klar for å skilles av med den. Men jeg har ikke noe valg. Men nå kommer jo da det vanskelige, hvilken telefon skal jeg nå ha? Jeg har sett meg grønn på ulike mobiler og det er ikke en eneste en som jeg faktisk vil ha.

Så tips meg om en telefon og hvorfor jeg burde velge den. Hva er bra med den?

Har nettopp kjøpt Samsung S7, og kan kun skryte av den. Kameraet er veldig bra :)

Jeg er veldig fornøyd med Sony sine. Har experia z5 nå.
Hadde jeg ikke kjøpt den hadde jeg gått for Samsung s6 eller 7, evt samsung s6(?) edge

Jeg er veldig fornøyd med Sony sine. Har experia z5 nå.
Hadde jeg ikke kjøpt den hadde jeg gått for Samsung s6 eller 7, evt samsung s6(?) edge

Hva gjør at du er fornøyd med Sony sine? Har liten erfaring med akkurat Sony, frøkna hadde en som hun var fornøyd med helt til den ble borte.

Gikk fra note 3 til samsung s7 edge jeg. Veldig fornøyd med den overgangen, også er jeg jo vant med å ha en stor tlf også :p Likern veldig godt og kunne ikke tenkt meg annet. Syns jeg leste en plass det kommer snart en ny note på markedet da :p

Gikk fra note 3 til samsung s7 edge jeg. Veldig fornøyd med den overgangen, også er jeg jo vant med å ha en stor tlf også :p Likern veldig godt og kunne ikke tenkt meg annet. Syns jeg leste en plass det kommer snart en ny note på markedet da :p

Er det veldig stor forskjell på note 3 og S7 edge?

Hva gjør at du er fornøyd med Sony sine? Har liten erfaring med akkurat Sony, frøkna hadde en som hun var fornøyd med helt til den ble borte.
Jeg vet egentlig ikke :-P

Den første mobilen jeg hadde var en Sony Ericsson, og hatt litt andre i mellomtiden. Nokia, Samsung, og en annen jeg ikke husker navn på. Men ender alltid opp med Sony igjen.

Tror det må være utseendet og hvordan menyene er bygd opp. Og kameraet er alltid godt.

Og så er akkurat disse jeg har hatt nå vanntette.

Jeg har hatt noen samsunger, og en sony. Har samsung nå. Savner sony, jeg likte den mye bedre enn samsung. Mye mer stabil, og funksjoner som passet meg. Så jeg kommer helt klart til å gå tilbake til sony :)

Jeg har iPhone:-) Den er enkel å bruke, fin stor skjerm, rask og tar bra bilder:-)

Jeg har Sony Xperia z5 premium, fordi jeg har vært fornøyd med de tidligere modellene :) men denna.. Nei, aldri mer Sony.. Myye software feil.. Den første funka i 20 min, byrta dagen etter, da funka den i 28 dager, etter en evighet på reparasjon, og ALT inni ble bytta. Nå har den funka i 2 mnd, og begynt å tulle med å henge seg, bli kjempe varm og slå seg av.. Men kameraet er bra da :P

Kjøpte Huawei p9 for månedstid siden og er veldig fornøyd. Syns den er enkel og god å bruke, bra kamera og god lyd, bla. Den har også ny ladder ledning enn standard USB som lader mye raskere, greit plus. Har også fingeravtrykk leser istedenfor kode - veldig kjekt ;)

Hadde Sony før og hatt det de siste årene men har hørt de nyeste ikke får like mye skryt som tidligere og de nyeste er ikke vanntette, noe jeg elska med de (klumsete som bare juling :p)

Back
Topp