Mi lille snuppe på snart 9 mnd har fått så stygg uvane at hun står å dunker panna/hue inn i kanten på lekegrinda,i stolen sinn og i vogna..
Hun har røde merker i panna nesten hele tiden og det ser jo ikke bra ut..
Når hun sitter på gulvet å leker kaster hun seg bakover så hue smeller med ett brak i gulvet og det er jo langt fra bra for dette lille hode hennes..
Så jeg tør jo ikke la henne sitte der alene,må sitte bak henne hele tiden for at hun ikke skal smelle hode nedi gulvet..
Vi skal på SH med henne i midten av November for å se hva legen sier om hode hennes,for HS har sendt henvisning pga hun ligger langt under de nederste strekene i kurven for hode..
Så er jo redd hun driver å slår på seg skader oppi dette lille søte hode sitt..
Så hva kan jeg gjøre for å få henne til å slutte??
Hun har røde merker i panna nesten hele tiden og det ser jo ikke bra ut..
Når hun sitter på gulvet å leker kaster hun seg bakover så hue smeller med ett brak i gulvet og det er jo langt fra bra for dette lille hode hennes..
Så jeg tør jo ikke la henne sitte der alene,må sitte bak henne hele tiden for at hun ikke skal smelle hode nedi gulvet..
Vi skal på SH med henne i midten av November for å se hva legen sier om hode hennes,for HS har sendt henvisning pga hun ligger langt under de nederste strekene i kurven for hode..
Så er jo redd hun driver å slår på seg skader oppi dette lille søte hode sitt..
Så hva kan jeg gjøre for å få henne til å slutte??