Trenger noen tips/råd her

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Mi lille snuppe på snart 9 mnd har fått så stygg uvane at hun står å dunker panna/hue inn i kanten på lekegrinda,i stolen sinn og i vogna..
Hun har røde merker i panna nesten hele tiden og det ser jo ikke bra ut..

Når hun sitter på gulvet å leker kaster hun seg bakover så hue smeller med ett brak i gulvet og det er jo langt fra bra for dette lille hode hennes..
Så jeg tør jo ikke la henne sitte der alene,må sitte bak henne hele tiden for at hun ikke skal smelle hode nedi gulvet..

Vi skal på SH med henne i midten av November for å se hva legen sier om hode hennes,for HS har sendt henvisning pga hun ligger langt under de nederste strekene i kurven for hode..
Så er jo redd hun driver å slår på seg skader oppi dette lille søte hode sitt..

Så hva kan jeg gjøre for å få henne til å slutte??

Ingen som har noen råd til meg[:(]

Tror  det er vanskelig og få henne til og slutte med det når hun er så liten men syens det er bra at hun skal sjekkes videre... 

Tror også det er vanskelig å få henne til å slutte siden hun ikke kan forstå når du forklarer henne. Du må bare prøve å "skjerme" så godt som mulig. Legg noe mykt bak henne når hun sitter på gulvet å leker. Hvis dere har parkettgulv så kjøp et rimelig teppe som hun kan sitte på en periode mens dette pågår. Ha kantbeskyttere på bord, kommoder osv.

Dette er nok ikke skadelig for henne, men forstår godt at du synes det er vondt å se på også.

ORIGINAL: Tussa og Sofie

Tror også det er vanskelig å få henne til å slutte siden hun ikke kan forstå når du forklarer henne. Du må bare prøve å "skjerme" så godt som mulig. Legg noe mykt bak henne når hun sitter på gulvet å leker. Hvis dere har parkettgulv så kjøp et rimelig teppe som hun kan sitte på en periode mens dette pågår. Ha kantbeskyttere på bord, kommoder osv.

Dette er nok ikke skadelig for henne, men forstår godt at du synes det er vondt å se på også.

Vi har sengekant rundt grinda hennes, men ikke oppe på kanten..
Vi har teppe på gulvet,å vi legger teppe bak henne,men hun sitter jo ikke rolig..

Vi får bare passe på[:)]

Back
Topp