Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Trenger noen tips (gjelder ikke baby/svangerskap) :-)
Vi driver og pusser opp hjemme hos oss nå. Vi er så heldige at pappaen min stiller opp og gjør det meste av arbeidet, og da er det snakk om 2-3 hele arbeidsuker hvor han har tatt seg fri fra jobb etc. Han vil ikke ha noen betaling for arbeidet, men vi kunne tenkt oss å kjøpe en gave til han i stedet - som takk for hjelpen.
Så da er spørsmålet: Hva kan man finne på å kjøpe som takk? Det kan gjerne koste litt, men da bør det være av litt verdi for han. Har tenkt på noen form for opplevelse/reise e.l., men vet ikke helt hva det skal være. Han er 49 år og jobber som anleggsleder i en byggbedrift. Han bruker det meste av fritiden sin på å bygge/ordne/pyssle med hus, hytte osv, og bruker egentlig ikke mye penger på andre ting. Han var tidligere glad i å jakte, men det er noen år siden sist. Liker bil, båt, hund etc... litt typisk middelaldrende mann med ikke så alt for mange dagligdagse interesser/hobbyer
Hvis han liker å reise og har noen å reise sammen med (evnt hvis han liker å reise alene, noen gjør jo det), så er jo en tur/hotell el en glimrende ide Kommer ikke på noe spesielt annet, kanskje verktøy om han trenger noe, gavekort på en butikk han liker... Vanskelig med menn i den alderen, synes jeg
Han er desverre ingen fotballentusiast, så fotballtur hadde nok vært litt bortkastet Men vurderer om en eller annen annen type tur kunne vært noe. Han har kjæreste, så det går jo an å gi gavekort for to.
Verktøy er nok ingen vits - han har alt mellom himmel og jord haha! er som regel han som kjøper verktøy til oss ;-)