Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Trenger noen tips (gjelder ikke baby/svangerskap) :-)
Vi driver og pusser opp hjemme hos oss nå. Vi er så heldige at pappaen min stiller opp og gjør det meste av arbeidet, og da er det snakk om 2-3 hele arbeidsuker hvor han har tatt seg fri fra jobb etc. Han vil ikke ha noen betaling for arbeidet, men vi kunne tenkt oss å kjøpe en gave til han i stedet - som takk for hjelpen.
Så da er spørsmålet: Hva kan man finne på å kjøpe som takk? Det kan gjerne koste litt, men da bør det være av litt verdi for han. Har tenkt på noen form for opplevelse/reise e.l., men vet ikke helt hva det skal være. Han er 49 år og jobber som anleggsleder i en byggbedrift. Han bruker det meste av fritiden sin på å bygge/ordne/pyssle med hus, hytte osv, og bruker egentlig ikke mye penger på andre ting. Han var tidligere glad i å jakte, men det er noen år siden sist. Liker bil, båt, hund etc... litt typisk middelaldrende mann med ikke så alt for mange dagligdagse interesser/hobbyer
Hvis han liker å reise og har noen å reise sammen med (evnt hvis han liker å reise alene, noen gjør jo det), så er jo en tur/hotell el en glimrende ide Kommer ikke på noe spesielt annet, kanskje verktøy om han trenger noe, gavekort på en butikk han liker... Vanskelig med menn i den alderen, synes jeg
Han er desverre ingen fotballentusiast, så fotballtur hadde nok vært litt bortkastet Men vurderer om en eller annen annen type tur kunne vært noe. Han har kjæreste, så det går jo an å gi gavekort for to.
Verktøy er nok ingen vits - han har alt mellom himmel og jord haha! er som regel han som kjøper verktøy til oss ;-)
Er kjempevanskelig syns jeg også. Han har liksom INGEN spesielle interesser jeg kan spille på.. og egentlig bruker de ikke reise noe mye på sommerhalvåret (og ikke ellers heller for den del ). De liker seg best hjemme eller på hytta, og mener man kan bli værende i NOrge når det er sommer.. gah! Må gruble litt!
Pappa hjalp oss veldig mye når vi pusset opp gården vår, han er elektriker og vi fikk MYE! Så derfor kjøpte vi nå en Dab+ Radio med internetradio +++ Dette var stor stas! Så kjøpte vi en sånn multifjernkontroll slik at man bare trenger den ene kontrollen Dette var han veldig fornøyd med Koster litt, men virkelig verdt det
Forrige gang overrasket vi ham med en helt ny gassgrill m/tilbehør
Gassgrill var lurt! eller hva med noe nytt friluftsutstyr, visst han er glad i jakt og natur? Nye fjellsko, fiskeutstyr, våpenskap, verktøyhylle/reol til garasje eller bod, friluftsklær (kan virkelig anbefale lundhag friluftsbukse, myk og deilig, fåes i flere farger. Her i familien har både kvinner og menn den ) gavekort på feks. expert eller sporten, pinnedyr eller kaniner?? båttur med hurtigruten? Haha.. Lykke til iallefall
Mange gode forslag!! Han har så mye fra før, så mye av det dere sier er ting han allerede har kjøpt selv. Han er så vanskelig haha!
Tur med hurtigruten kunne faktisk vært noe. Men han skal allerede på hurtigrutetur til sommeren! Han ringte meg og spurte om jeg hadde nett så jeg kunne bestille billetter for han - haha! Kunne sagt at jeg betalte billettene, men han skulle gi turen i gave til et vennepar, så da blir det liksom ikke helt rett.. kanskje jeg finner på noe lignende