Trenger noen tips ang nese/snørrsuger

eline

Glad i forumet
Vi kjøpte snørrsuger til Viktoria i helga siden hun er så snørrete, men jenta blir jo helt hysterisk når vi prøver å bruke den på henne[&:] Virker som hun får helt panikk... Hun liker heller ikke å få tørket bort snørr. Så er det noen som har noen tips om hva vi kan gjøre? Snørrsugeren er av type NUK, og man må holde på det ene neseboret når man skal suge ut.

Har samme problem her. KJøpte min på apoteket, vet ikke hva merke den er, men jeg slipper å holde på det andre neseboret. Da får de jo ikke puste så kan godt forstå at panikken melder seg da. Jeg holder henne bare jeg og suger ut...vet jo at det blir bedre etterpå. Var mye skriking i starten, men går bedre nå. Av og til må man gjøre ting selv om babyen skriker. Går bra det så lenge man vet at det er til det beste for barnet.

ORIGINAL: Miu

Jeg gjør slike ting mens jeg ammer ham... Da bryr han seg fint lite[8D]

Har prøvd det, da slipper hun bare puppen og vrir seg panisk unna[&:]
Kanskje vi må kjøpe en hvor man slipper å holde for neseboret...

Helt fra han kom til verden har jeg plukket ut melkebuser ut av nesa hans med q-tips...på stellebordet nå så sjekker jeg nesa, og renser om nødvendig. Nesesuger har jeg å brukt veldig tidlig på han, noen av busene tar den ut. Han har vel bare vendt seg til det at jeg plukker han i nesa [:)]

vet ikke hvilket merke de er, men d finnes slike nesesugere som ligner på de slangene de bruker for å suge opp fostevann fra svelget på babyene når de er født, bare mindre. Som en liten tynn slange der du putter tuppen inn i nesen til barnet og suger i andre enden selv. Vil tro disse er bedre enn de med balong på siden du selv kan velge trykket! [:)]

ORIGINAL: marleen

vet ikke hvilket merke de er, men d finnes slike nesesugere som ligner på de slangene de bruker for å suge opp fostevann fra svelget på babyene når de er født, bare mindre. Som en liten tynn slange der du putter tuppen inn i nesen til barnet og suger i andre enden selv. Vil tro disse er bedre enn de med balong på siden du selv kan velge trykket! [:)]

Sto med en sånn en i hånden når vi var å kjøpte nesesugeren, men vi valgte nå den ballongformede... Får kanskje prøve den med slangen da[8|]

Back
Topp