Trenger noen som har litt greie på permisjon

*bolledei*

Elsker forumet
Pappan her har gradert permisjon, hatt siden september. Han har fri to dager i uka. Da jobber jeg. Nå ringer sjefen å vil endre på det her. Kan arbeidsgiver bare endre hvordan man har permisjon midt i?

Nei det kan han ikke. Han har jo godkjent permisjonen så kan ikke komme i ettertid å endre på det. På hvilken måte vil han endre det da?

Han vil at han enten skal i fra mandag av ta den ut fult eller ta noen andre dager som passer de bedre. Jeg har jo også en avtale med min jobb, så jeg jobber jo de dagene han har permisjon. Så vi har jo planlagt frem til mai da hans perm går ut. Om han må endre den blir det kluss med mine dager på jobb, å må han ta fult har han perm bare til starten av februar, så da sliter vi de mnd frem til mai.

Han vil at han enten skal i fra mandag av ta den ut fult eller ta noen andre dager som passer de bedre. Jeg har jo også en avtale med min jobb, så jeg jobber jo de dagene han har permisjon. Så vi har jo planlagt frem til mai da hans perm går ut. Om han må endre den blir det kluss med mine dager på jobb, å må han ta fult har han perm bare til starten av februar, så da sliter vi de mnd frem til mai.
Er ganske sikker på at han ikke bare kan endre på dette så lenge det ikke er noe som passer dere.

Endring i avtalen må godkjennast av begge partar:-) så han kan Ikkje endre på det utan vidare:-)

Tror ikke det er noe han som arbeidsgiver kan gjøre slikt har du prøvd og ringe eller skrive til nav ?

NAV Foreldrepenger på Facebook er forresten veldig greie:-) Dei svarar raskt :-)

Back
Topp