Trenger noen solskinnshistorier ang Missed abortien (MA)

Snuppeluppe

Gift med forumet
Er det noen som ble gravide raskt etter første mens etter MA, og som fødte en frisk liten bebis? Har hatt 2 SA og 2 MA, siste nå på mandag, og trenger noen positive historier :)
Det er ikke funnet noe galt hos meg eller pappaen, så vi har nok bare hatt maks uflaks.
Men heldigvis har vi jo også 2 flotte barn, som ble til med pergo og progesteron hjelp de 12 første ukene. Gyn vet ikke om det er det som gjorde susen, men neste gang prøver vi det igjen.

~testomania~ skrev:
Jeg hadde en MA i februar, ble gravid i juli igjen. Har vært litt drama denne gangen, men alt er i orden foreløpig med magefrøet og i morgen er jeg 16 uker på vei:)

Åh, så hyggelig! Gratulerer så mye, og masse lykke til videre i svangerskapet

Vi hadde en MA i desember. Lille i magen blei laga i første PP etter revisioen. Altså en måned etter MA ble oppdaget.

Andre gang skrev:
Vi hadde en MA i desember. Lille i magen blei laga i første PP etter revisioen. Altså en måned etter MA ble oppdaget.

Herlig! Ser du snart har termin, masse lykke til!

Hadde en MA med utskraping lille julaften 2006, ble gravid igjen i april, og eldstejenta ble født 20. desember 2007:)

Hadde også en sa (TROR de) i september 2009, og ble gravid igjen i løpet av oktooober tror jeg..

Bouncing buttplug skrev:
Hadde en MA med utskraping lille julaften 2006, ble gravid igjen i april, og eldstejenta ble født 20. desember 2007:)

Hadde også en sa (TROR de) i september 2009, og ble gravid igjen i løpet av oktooober tror jeg..

Så godt at det går fint med de aller fleste etter MA. Det er beroliggende å tenke på :)

Jeg hadde en MA i august 2010, så en SA i april 2011. Nå er jeg 9 uker på vei med en liten perfekt bebis med bankende hjerte!

Jeg var på tidlig ul i uke 12 + 3.... fosteret var bare 9 uker og det manget hjerteslag.. men det så fint utviklet ut... det ble da utskrapning... det tok 3 mnd å bli gravid igjen... og nå har jeg verdens vakreste gutt på 9 mnd :) håper det blir en fin historie for deg også!!!

Hadde MA i januar i år, og ble gravid igjen i mai. Er snart 27 uker på vei.:)

Hadde MA i januar i år, og ble gravid igjen i mai. Er snart 27 uker på vei.:)

Hadde en MA med revisio sept 2007, ble gravid med eldstejenta mai 2008. Hun er frisk og rask =)

Denne var oppmuntrende for meg også..
Hadde blæremola i januar, karantene 6 mnd, men på første gang jeg og mannen var smmen ubeskyttet satt spiren.. Alt utviklet seg fint, så bankende hjerte uke 9, men  uke 11 var det stoppet utvikling. ( 10+6 stoppet det) 2 uker siden utskraping idag. Så håper neste spire er frisk og rask og sitter når vi begynner å prøve igjen..

Hadde en MA i uke 12 og måtte ha utskraping, ventet i over 12 timer på sykehuset uten mat og vann, hadde en forferdelig opplevelse med en eleding gynekolog, men ble gravid 3 mnd etter (prøvde ikke før det), og nå løper den lille snuppa her rundt og begynner å bli klar for leggetid:

Ok svangerskap, fryktelig kvalm, spydde hver dag til hun ble født i uke 35, men uansett verdt det! Veldig fin og lett fødsel, hadde en fantastisk opplevelse :)

Jeg har hatt 3 MA'er det tok 13 pp, 3 pp og 4 pp før jeg ble gravid etter dem.
Nå er jeg i uke 31 med en julepresang i magen

Back
Topp