Trenger noen meninger.

Helene...

Forumet er livet
Takkekort og julekort i samme konvolutt - teit eller ok? [;)]

ORIGINAL: sofiesmamma

jeg hadde lagt dem i hver sin konvolutt[;)]

Ja, tenker egentlig det jeg og, men det blir så jækla mange frimerker... [&:] 60 istedefor 30...

da legger du di i samme[:)]..wath ever sier nå jeg,det er jo bare en konvolutt som blir kastet etter på alikevel,hehe!!

ORIGINAL: Helene...

ORIGINAL: sofiesmamma

jeg hadde lagt dem i hver sin konvolutt[;)]

Ja, tenker egentlig det jeg og, men det blir så jækla mange frimerker... [&:] 60 istedefor 30...

aaa du skal sende dem jah i posten..jeg trudde at du skulle bare gi den sånt i handa men da er jeg enig at da kan du bare pytte dem sammen..mye betre å spare pengane!![;)]

ORIGINAL: mami3

da legger du di i samme[:)]..wath ever sier nå jeg,det er jo bare en konvolutt som blir kastet etter på alikevel,hehe!!

hadde og lagt dem i samme....tenk da, dobbel overasskelse i 1 konvolutt..hihi

ORIGINAL: mami3

hehe. Ikke sant? [:D] Har bestemt meg, sparer masse jobb med adresseskriving og. [8D]

Samme [:)]
Skulle jeg også ha gjort, men forskjellig størrelser.. TYPISK! [8|]

ORIGINAL: Little Jo

Samme [:)]
Skulle jeg også ha gjort, men forskjellig størrelser.. TYPISK! [8|]

Jeg må klippe 2-3 mm av julekorta. [8D]

Jeg hadde tenkt å legge de i samme, men så fikk jeg ikke takkekorta... De hadde gjort en feil der jeg bestilte dem fra... [&:] Så da må jeg ut med dobbel porto allikevel... [:@] Spesielt irriterende med de korta som skulle til Nederland... [:'(] Ringte dem jeg bestilte fra, og de skal trykke dem opp med en gang og sende dem, men de kommer jo ikke før jeg må sende julekorta... [8|]

Det er helt OK[:D]
Vi har takkekort og julekort på samme kort til og med[8D][;)]

ORIGINAL: Kaoleena

Jeg hadde tenkt å legge de i samme, men så fikk jeg ikke takkekorta... De hadde gjort en feil der jeg bestilte dem fra... [&:] Så da må jeg ut med dobbel porto allikevel... [:@] Spesielt irriterende med de korta som skulle til Nederland... [:'(] Ringte dem jeg bestilte fra, og de skal trykke dem opp med en gang og sende dem, men de kommer jo ikke før jeg må sende julekorta... [8|]

Sååå  irriterende da! Tror fotobutikkene har mye og gjøre om dagen, tok litt tid før jeg fikk alt mitt og. Først fikk jeg forsending med bare bildene, ringte inn og fikk da tilsendt mappene til takkekorta og konvolutter, så måtte jeg ringe igjen og endelig kom konvoluttene til julekorta og. [:D]

ORIGINAL: Nesing

Legg dem i samme! Det spiller jo ingen rolle uansett. Så kos med to kort samtidig da! [:)][;)]

Sign. [:)]

Det synes jeg er helt okey, for det gjorde vi også[:D]

Back
Topp