Trenger noen meninger om to navn..

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Vi (jeg, stort sett) tenker mye på navn til snuppa vår som kommer når som helst :)
Det eneste vi er enige om er at det skal være et sjeldent navn, som kan uttales i utlandet..
Nå har endelig mannen kommet med to forslag :hilarious: Jeg synes begge er fine, men de er nok hakket mer spesielle enn mine forslag..
(Men så er jeg jo så glad for at han endelig kommer med forslag da :)
Har ikke lyst til å dele forslagene med familie og venner, men her inne er det tryggere føler jeg ;) Så, jeg blir veldig glad for synspunkter..
Navnene er Maxine :Heartpink og Eloise :Heartpink
 
Takk for synspunkter :Heartpink Jeg tror jeg liker det best jeg også :) Maxine var tenkt med uttale rett frem, altså med e’en på slutten.. Men jeg syns det høres litt ut som vaksine:joyful:
 
Åh Maxine var kjempefint syns jeg! :love017 Både kult, hipt og moderne på samme tid som det er tidløst! Og veldig internasjonalt. Har ei venninne som har ei datter som heter Alexis. Husker jeg syns det var uvant på tunga i starten, men nå kunne hun ikke hett noe annet i verden! :happy:

Selv heter mine Kiria og Lavrans. Sistemann er ikke bestemt enda, men det blir enten Sigurd eller Willum -tror vi... Hehe, helt i andre enden av internasjonale navn iallefall.. :facepalm::joyful:
 
Åh Maxine var kjempefint syns jeg! :love017 Både kult, hipt og moderne på samme tid som det er tidløst! Og veldig internasjonalt. Har ei venninne som har ei datter som heter Alexis. Husker jeg syns det var uvant på tunga i starten, men nå kunne hun ikke hett noe annet i verden! :happy:

Selv heter mine Kiria og Lavrans. Sistemann er ikke bestemt enda, men det blir enten Sigurd eller Willum -tror vi... Hehe, helt i andre enden av internasjonale navn iallefall.. :facepalm::joyful:
Tusen takk :) Det er nettopp ofte det, at etter en liten stund kunne ikke barnet hatt noe annet navn ;) Kiria var veldig kult da :headphone:
 
Jeg syns Maxine er fint, kjenner to født i 2019 som heter det faktisk. Eloise er også fint, men personlig syns jeg Elise er finere.
 
Eloise klinger veeldig fint :singing::Heartpink
 
Eloise var veldig fint. Også funker det jo også ganske godt internasjonalt :joyful:
 
Back
Topp