Trenger noen kryssede fingre nå!

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Jeg kontaktet fertilitetsklinikken i går fordi jeg har de siste dagene hatt skikkelig sterke smerter i den ene siden, omtrent der høyre eggstokk er. Smertene er konsentrert om et lite punkt og til tider ganske intense. Har ikke sovet i hele natt pga det, og jeg er veldig vant med smerter fra før. Sykepleieren ville ha meg inn på kontroll med en gang, så jeg skal inn i dag kl 11, for de likte ikke det jeg beskrev. Dette er jo 7.gangen jeg er gravid, så jeg begynner jo å bli temmelig erfaren på hva som er normalt, og noe slikt har jeg ikke kjent før. De mistenker at det kan være svangerskap utenfor livmoren, og da er det jo bedre jo tidligere det oppdages. Jeg hadde veldig lave hcg nivåer på de første blodprøvene, samtidig er jeg i risikosonen både pga at dette er IVF, pga alderen min, og pga at jeg har skader i egglederen fra før. Men smerter kan jo være så mye, en cyste, det kan være endometriose, eller noe helt annet. Kan jo godt hende babyen har det flott likevel!

Jeg tenker som så at det er bedre med en kontroll for mye enn en for lite, og satser på at dette ikke vil bli dagen for dårlige nyheter, men derimot dagen jeg får hilse på den lille spiren for første gang! :-)

Ber likevel om noen kryssede fingre i dag, det kan bare ikke gå galt nå. Dette er min siste sjanse til å gå gravid, går det ikke denne gangen kan jeg ikke forvente at det skal skje igjen, så jeg satser alt jeg har på denne gullklumpen!

Kommer med oppdatering etterpå, kommer med gode nyheter da! :-)

Uffda!! Krysser alt som krysses kan, masse lykke til.

Lykke til. Håper du får gode nyheter og får hilse på spiren din. Krysser alt som kan krysses for deg.

Skal virkelig krysse alt jeg har for at alt er bra :)

Lykke, lykke til!!! Dette skal og MÅ gå bra!! 

Krysser alt som krysses kan for deg, Chuma! Lykke til!

mammaspire skrev:
Lykke til. Håper du får gode nyheter og får hilse på spiren din. Krysser alt som kan krysses for deg.

Krysser alt jeg kan for deg :)
Lykke til i dag og håper virkelig på gode nyheter

Krysser fingrer og alt som kan krysses..

Lykke til!

Krysser  fingrene for deg. Håper virkelig at alt står bra til med den lille

Masse masse lykke til!!!!! :)

Masse lykke til! <3 <3 <3

Åhh... Massemassemasse lykke til!!! Jeg krysser og håper alt jeg kan for deg og den lille emoticon

Krysser alt jeg har!

Back
Topp