Trenger noen gode råd

Bkno3836172

Andre møte med forumet
Hei!
jeg har en sønn på snart 6 måneder å fant ut at jeg er gravid igjen, selv om jeg gikk på p-plaster. Jeg vet ikke om noen her inne har vært i samme situasjon? Jeg liker ikke tanken av abort å har egentlig ikke lyst til å ta det, men tenker om det blir vanskelig? Har noen av dere vært i samme situasjon? Hva gjorde dere. Tusen takk for svar :)

Jeg ble gravid når sønnen var 8mnd å det var tøft, men har ikke angret et sekund på at de er så tette, de er nå 5 og 3,5år å leke kjempe godt sammens<3? Selvfølgelig var det tøft! Men det er helt klart verd det

Har to vennepar med to tette barn. Jeg ville aldri ha gjort det selv for min egen del! Men ser for ungenes del at de har utrolig mye glede av hverandre!! ;-)

Åå.. Det er godt å høre :) jeg tenker jo litt på det selv at det må være utrolig fint å ha et søsken som nesten er like gammel. Var det vanskelig den første perioden når babyen var nyfødt? For da vil eventuelt sønnen min være 1 år, i og med at han er født i slutten av desember og h*n nye vil komme til verden i januar.

Tror det gikk fint, de er så små at de glemmer et liv uten babyen og omstiller seg raskt ;-) Tenker det er større utfordring når du har en på 1 år og en på 2 år... En som løper rundt og en annen som krabber over alt, og som har hver sine utfordringer. Men det går nok kjempefint! :-)

Back
Topp