Ctina
Elsker forumet
Jeg har skrevet her en del før om utdannelse. Jeg har jo som sagt før ikke barn og ikke prøver enda, dette er fordi jeg ikke har utdannelse. Jeg går kun andre året på vgs nå og kunne gått ut i lære nå, men jeg ønsker ikke å bli det jeg går nå allikevel[&o] Så neste år har jeg søkt allmenn påbygging, noe jeg egentlig ikke har så veldig lyst til for da må jeg bare gå enda flere år på skolen og det er ikke noe jeg ønsker. Jeg begynner mildt sagt å bli dritt lei, for jeg fokuserer så mye på at jeg vil bli ferdig så jeg kan kjøpe oss hus og stifte familie. Nå er jo søknadsfristem gått ut for å søke, men rådgiveren på skolen min har sagt hun kan endre på det nå om jeg ønsker. Så jeg begynte å tenke på å ta andre året omigjen innen interiør (går nå frisør).. Da har jeg kun to år igjen på skolen siden jeg allerede hade grunnkurs formgiving. Men så kommer det opp mange spørsmål der og da, om det er det jeg vil, om jeg vil lære ditt og datt osv!!![:@]
Og jeg synes ikke rådgiveren er noe god på råd jeg. De er så opptatt av at alle skal gå allmenn påbygging.
Og jeg synes ikke rådgiveren er noe god på råd jeg. De er så opptatt av at alle skal gå allmenn påbygging.