Jeg jobber fast på et sykehjem, men er så lei og utbrent nå at jeg har veldig lyst til å si opp jobben min og heller ta løse vakter. Jeg trives heller ikke helt der. Det er bare to mnd siden jeg begynte å jobbe igjen etter permisjonen, og jeg er allerede så lei og eier ikke tålmodighet. Nesten litt skremmende...Jeg kommer til å sende inn søknader på andre jobber jeg kunne tenke meg hvis jeg skulle si opp. Men så har jeg og sambo tenkt til å begynne å prøve på et barn til fra sommeren av. Vi har pratet litt om hva vi skal gjøre, men er ikke sikre. Vi har ikke lyst til å utsette prøvingen pga en del ting jeg ikke går nærmere inn på. Og jeg vet ikke om jeg takler å jobbe der fast lenge til, det går så utover privatlivet. Det kan ta lang tid før jeg eventuelt ble gravid. Så hva gjør jeg?
*sier opp jobben og tar løsvakter (står da også fritt til å ta på meg helt andre jobber på dagen). Når jeg blir gravid, kan jeg ta på meg en del vakter og få jobbet inn sånn at jeg er sikret penger i permisjonen.
*prøver å holde ut på jobben så lenge jeg må og håpe på at jeg blir gravid fort
Hva hadde dere gjort?
*sier opp jobben og tar løsvakter (står da også fritt til å ta på meg helt andre jobber på dagen). Når jeg blir gravid, kan jeg ta på meg en del vakter og få jobbet inn sånn at jeg er sikret penger i permisjonen.
*prøver å holde ut på jobben så lenge jeg må og håpe på at jeg blir gravid fort
Hva hadde dere gjort?