Trenger noen å snakke med

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Mange tanker som surrer rundt i hodet for tiden,går utover humøret som igjen går utover de rundt meg..har lovt mannen å ringe fastlegen,for å ta d derifra..men så er d denne dørstokkmila da..gi meg et spark bak! :P

Spark, spark! Ikke la det gå for langt før du får snakket med noen om hvordan du har det! Plutselig kan det smelle hardt og da er det bedre om du tar kontakt nå slik at du slipper gå på en kjempe smell!

Som de andre sier er det viktig og få hjelp fort så må bare ringe ☺ Er godt ha noen snakke med når tankene blir for mange. Lykke til ☺

Mange tanker som surrer rundt i hodet for tiden,går utover humøret som igjen går utover de rundt meg..har lovt mannen å ringe fastlegen,for å ta d derifra..men så er d denne dørstokkmila da..gi meg et spark bak! :p

Tok en sånn epds måling for to uker siden, da var jeg i grenseland. Er nok heller blitt verre siden da, og skal nok ta en på kontrollen min hos fastlegen i morgen. Anbefaler deg å gå og få den utført i hvertfall, så får du en pekepinn på hvor du befinner deg og legen noe håndfast å hjelpe deg ut fra.

Har egentlig bare lyst til å be om en lykkepille, men da kan jeg jo glemme amminga. Så får bare holde ting i sjakk, som sist, og holde kontakt med legen *sukk*

Kom deg dit du også, men ikke gå til en vikar. Gå til en du skal tilbake til.

Ring i morgen og hopp i det! Evt gå til en gestaltterapeut eller psykolog. Få alle tankene ut og sortert! Lov å kjenne på følelsene og fint å få øst ut både eder og galle!
Sparker hardt og ønsker deg lykke lykke til! :)

Tok en sånn epds måling for to uker siden, da var jeg i grenseland. Er nok heller blitt verre siden da, og skal nok ta en på kontrollen min hos fastlegen i morgen. Anbefaler deg å gå og få den utført i hvertfall, så får du en pekepinn på hvor du befinner deg og legen noe håndfast å hjelpe deg ut fra.

Har egentlig bare lyst til å be om en lykkepille, men da kan jeg jo glemme amminga. Så får bare holde ting i sjakk, som sist, og holde kontakt med legen *sukk*

Kom deg dit du også, men ikke gå til en vikar. Gå til en du skal tilbake til.
Hva er epds måling? Skal bestille time til fastlegen i morgen,ikke aktuelt å gå til en vikar nei..så spent på når jeg får time..

Sist jeg fikk en lykkepille resept slengt på bordet av en lege,sa jeg at d var uaktuelt og at jeg ville ta problemene ved rota,da ble d dps og behandling der i et år,d hjalp veldig!:)

Hva er epds måling? Skal bestille time til fastlegen i morgen,ikke aktuelt å gå til en vikar nei..så spent på når jeg får time..

Sist jeg fikk en lykkepille resept slengt på bordet av en lege,sa jeg at d var uaktuelt og at jeg ville ta problemene ved rota,da ble d dps og behandling der i et år,d hjalp veldig!:)

En metode for å hjelpe å diagnostisere barseldepresjon.
Barnets tilknytning de første årene til omsorgspersoner er jo superviktig, og danner grunnlag for barnets utvikling, selvfølelse, trygghet, og hvordan de møter verden senere i livet. Det er utrolig hvor mye skade en utrygg tilknytning i småbarnsalder kan gjøre.. (Jeg jobber i ungdomspsykiatrien så det har jeg sett alt for mange eksempler på :( )
Så jeg tenker at vi skylder de vakre barna våre å gå og få hjelp om vi trenger det, de er til slutt taperne hvis vi ikke har det bra :) da klarer vi å gi de det beste av oss, noe de fortjener!!:D det er jo så absolutt ingenting galt i å få hjelp.

Kan forresten anbefale alle å lese litt tilknytningsteorier da, tror jeg må oppdatere meg selv litt og faktisk ;) det er veldig spennende!

En metode for å hjelpe å diagnostisere barseldepresjon.
Barnets tilknytning de første årene til omsorgspersoner er jo superviktig, og danner grunnlag for barnets utvikling, selvfølelse, trygghet, og hvordan de møter verden senere i livet. Det er utrolig hvor mye skade en utrygg tilknytning i småbarnsalder kan gjøre.. (Jeg jobber i ungdomspsykiatrien så det har jeg sett alt for mange eksempler på :( )
Så jeg tenker at vi skylder de vakre barna våre å gå og få hjelp om vi trenger det, de er til slutt taperne hvis vi ikke har det bra :) da klarer vi å gi de det beste av oss, noe de fortjener!!:D det er jo så absolutt ingenting galt i å få hjelp.

Kan forresten anbefale alle å lese litt tilknytningsteorier da, tror jeg må oppdatere meg selv litt og faktisk ;) det er veldig spennende!
D har du helt rett i:) ringte å bestilte time nettopp,fastlegen hadde ikke noe ledig før 29.juli...men d blir da da i hvertfall:)

På barseltreffet på HS, var det ei dame som pratet litt, husker ikke tittelen hennes, men henne kunne man gå til om man trengte å prate. Så du kan sikkert ta kontakt med HS også.

Back
Topp