Mange tanker som surrer rundt i hodet for tiden,går utover humøret som igjen går utover de rundt meg..har lovt mannen å ringe fastlegen,for å ta d derifra..men så er d denne dørstokkmila da..gi meg et spark bak! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Sparke deg hardt bak!
Mange tanker som surrer rundt i hodet for tiden,går utover humøret som igjen går utover de rundt meg..har lovt mannen å ringe fastlegen,for å ta d derifra..men så er d denne dørstokkmila da..gi meg et spark bak!![]()
Hva er epds måling? Skal bestille time til fastlegen i morgen,ikke aktuelt å gå til en vikar nei..så spent på når jeg får time..Tok en sånn epds måling for to uker siden, da var jeg i grenseland. Er nok heller blitt verre siden da, og skal nok ta en på kontrollen min hos fastlegen i morgen. Anbefaler deg å gå og få den utført i hvertfall, så får du en pekepinn på hvor du befinner deg og legen noe håndfast å hjelpe deg ut fra.
Har egentlig bare lyst til å be om en lykkepille, men da kan jeg jo glemme amminga. Så får bare holde ting i sjakk, som sist, og holde kontakt med legen *sukk*
Kom deg dit du også, men ikke gå til en vikar. Gå til en du skal tilbake til.
Hva er epds måling? Skal bestille time til fastlegen i morgen,ikke aktuelt å gå til en vikar nei..så spent på når jeg får time..
Sist jeg fikk en lykkepille resept slengt på bordet av en lege,sa jeg at d var uaktuelt og at jeg ville ta problemene ved rota,da ble d dps og behandling der i et år,d hjalp veldig!![]()
D har du helt rett iEn metode for å hjelpe å diagnostisere barseldepresjon.
Barnets tilknytning de første årene til omsorgspersoner er jo superviktig, og danner grunnlag for barnets utvikling, selvfølelse, trygghet, og hvordan de møter verden senere i livet. Det er utrolig hvor mye skade en utrygg tilknytning i småbarnsalder kan gjøre.. (Jeg jobber i ungdomspsykiatrien så det har jeg sett alt for mange eksempler på)
Så jeg tenker at vi skylder de vakre barna våre å gå og få hjelp om vi trenger det, de er til slutt taperne hvis vi ikke har det brada klarer vi å gi de det beste av oss, noe de fortjener!!
det er jo så absolutt ingenting galt i å få hjelp.
Kan forresten anbefale alle å lese litt tilknytningsteorier da, tror jeg må oppdatere meg selv litt og faktiskdet er veldig spennende!