Trenger noen å snakke med, gjerne daglig!

mayayam

Bli kjent med forumet
Hei! Jeg fødte ett friskt barn i mai'09. Hadde senere to spontanaborter. En i april'10 og en i oktober'10. Nå er jeg gravid igjen og vet ikke hva jeg skal bedrive dagene med frem til første legetime, første ultralyd osv..
Det er sikkert teit for mange, men er det noen som sliter litt psykisk? Kanskje med det samme som meg?
Jeg håper noen vil snakke over msn eller telefon.
Jeg er 110% til å stole på.
Håper noen svarer :)
Klem fra en bekymret mamma på 19 år.

Huff...håper du finner  noen som vet hva de snakker om som kan prate med deg..høres ikke noe moro ut...
MEN jeg tipper det går superfint =)

Ja, det håper virkelig jeg også!
Tusen takk :) Håper du har rett!!
Klem

Leit å lese, og skjønner at du sliter etter noe slikt.... Det hadde kanskje vært lurt å snakke med fagpersoner som bedre kan gi deg råd og veiledning for hvordan du skal takle dette svangerskapet, i hvertfall til "rissiko perioden" er over....
Å snakke med noen i samme situasjon, eller noen som er veldig flink til å lytte kan ha fordeler og ulemper. Den ene eller den andre kan ta det man snakker om veldig til seg, og sliter man psykisk har man i grunnen nok å tenke på...

Jeg tror ikke jeg har hjerte til å stille opp i en slik situasjon som du er i. Beklager, men det er vel litt egoistiskt av meg... Men om jeg skulle hatt mine problemer, i tillegg til å tenke på hvordan det går med deg... Det kunne fort blitt veldig mye..

Uansett så håper jeg at dette svangerskapet går fint for seg!
Når har du første legetime/UL, hvor langt er du på vei? Gjerne send PM :)

har ikke så mye erfaring med å miste, men har mye erfaring med barn... har også jobbet litt med ungdommer som sliter litt i hverdagen... Kan ikke love at jeg er her inne hver eneste dag...men du må gjerne sende pm om du trenger noen å lufte tankene med.

Jeg skjønner hva du mener! Om noen andre sliter etter en SA, så er det vel godt å få snakket ut om det og faktisk vite att det ikke bare er deg som sliter? Høre hva andre gjør for å takle sorgen etter ett ønsket barn.
Jeg har første legetime på mandag om 6 dager!

Tusen takk!!

Heisann. Har du ikke funnet noen å snakke med enda, kan du bare sende meg en PM så kan vi utveksle telefonnummer, eller msn add. .

Jeg har aldri spontanabortert, men jeg har hatt en graviditet utenfor livmoren, og det var en veldig kjip situasjon det også skal jeg si deg. Fikk jo ikke bestemme selv om jeg ville beholde eller ei. Jeg sliter ikke nødvendigvis så mye med det nå, sånn som livsituasjonen min er, men jeg skulle selvsagt ønske det gikk bra allikevel!! Da hadde jeg hatt to barn nå, og livet ville selvsagt vært mye anderledes.

Kanskje vi snakkes da! :D

hei!

jeg vet hva du går igjennom... send meg en pm så kan vi utveksle tlf/msn om du vil :)

Jeg har ikke spontanabortert eller noe slikt.. men sliter psykisk og har gjort det i noen år..
Bare å sende meg en pm om du vil snakke emoticon

Det går nok kjempe bra skal du se

Back
Topp