Trenger noen å prate med..

C.S90

Andre møte med forumet
Uff.. våknet i natt med veldig sterke smerter i livmor, og ikke fullt så ømme bryst. Gikk igjennom en SA i oktober, og så redd for at det skal skje igjen. Jeg ønsker meg dette barnet så inderlig, og graviditeten skal være en fin ting. Jeg går konstant engstelig og sjekker papiret for blod etter hvert toalettbesøk. Det skal jo ikke være sånn.. :( Noen som opplever det samme, eller har noen råd til meg? ❤
 
Jeg kjenner meg veldig igjen i å være engstelig etter to tidligere SA og nesten 1,5 år med prøving. Håper at det går bra med oss begge denne gange! [emoji173]️ Vi får nå ekstra oppfølging og får dermed dekket ultralyd ca annenhver uke. Dette hjelper meg litt ved at vi har noen små "delmål" om gangen som vi kan feire. Får du noen ekstra oppfølging? Jeg ville uansett tatt en legetime for å få pratet litt om hvordan du har det[emoji5] Lykke til!
 
Jeg kjenner meg veldig igjen i å være engstelig etter to tidligere SA og nesten 1,5 år med prøving. Håper at det går bra med oss begge denne gange! [emoji173]️ Vi får nå ekstra oppfølging og får dermed dekket ultralyd ca annenhver uke. Dette hjelper meg litt ved at vi har noen små "delmål" om gangen som vi kan feire. Får du noen ekstra oppfølging? Jeg ville uansett tatt en legetime for å få pratet litt om hvordan du har det[emoji5] Lykke til!

Høres beroligende ut. Nei, får ingen oppfølging. Tenkte å høre om jeg kunne kommet på en ultralyd ganske snart, for å få roet meg litt. Ønsker deg masse lykke til ❤❤
 
Skal til legen senere i dag, så vær så snill å kryss fingrene for meg ❤❤
 
Lykke til hos legen. Jeg forstår bekymringen din, men det blir nok bedre etter hvert, skal du se. [emoji173]️
 
Krysser fingrene for deg og håper du blir mindre engstelig etter du har vært hos legen.
Har dessverre ikke så mange råd eller erfaring med SA, men lytter gjerne om du vil prate [emoji173]️
Lykke til i dag!
 
Det er helt naturlig å være bekymret, men håper legebesøket vil hjelpe deg :Heartred
Vi er her uansett for deg alle sammen hvis du vil prate noe mer :hello
 
Tusen takk ❤ kunne ikke se noe hjertelyd.. Ble ikke akkurat så rolig av det. Men kan være for tidlig. Får dra på ny undersøkelse til uka.
 
Sender deg en veldig god klem og håper det går bra med deg ♥
 
Back
Topp