Trenger navnehjelp ;)

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
Vi hadde bestemt oss, men nå er vi i tvil. Liker Ada veldig godt, men vil gjerne ha et mellomnavn og ikke bare Ada. Noen forslag?

Åh, Ada er så fint! Ada Sofie, Ada Marie, Ada Helene, Ada Eline, Ada Elise, Ada Lovise... Evt -a ending på siste navnet..

Ada Marie
Ada Kristine
Ada Synnøve
Ada Celine

Jeg er veldig glad i tradisjonelle navn jeg ;)

Ååå, masse fine tips jenter :) ja, vil ha et helt vanlig navn som kan uttales på engelsk også. Har bare 3 bokstaver selv, alltid ønsket meg et mellomnavn ;)

Ada Sofie likte jeg veldig godt :D

Ja, Ada Sofie var fint. Men venninnen min sin jente heter Sofie. Hmmm... Ada Sofia? Tenker bare på Bulgaria jeg da ;)

Søskenbarne mitt he ei jente så heite Ada-sofi :) ej synst d e kjempe fint :)

Ja, Ada Sofie var fint. Men venninnen min sin jente heter Sofie. Hmmm... Ada Sofia? Tenker bare på Bulgaria jeg da ;)
Ada Sofia var også fint! Forbinder det nok etterhvert med verdens søteste datter enn hovedstaden i Bulgaria :D

Ada Louise :)

Eller Ada Marie ;) høres veldig kristent ut kanskje?... Vanskelig vanskelig.

Jeg heter Marie sjøl og har aldri blitt "plaga" av at det har kristent opphav... Tror ikke så mange kobler det til kristendom egentlig - kanskje mer mer Maria, men helt ærlig så kjenner jeg flere med de navnene som ikke er kristne, og tror det er sånn for de fleste :)

Ada Sofie er fint ja!
Syns også at Ada Otilie (evt Othilie) er veldig fint :)

Synest du har fått mangen fine forslag,men må si jeg liket best Ada-Sofie:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp