Trenger navnehjelp :)

*BekkUlf*

Forumet er livet
Hvis vi får gutt så har vi lyst å kalle opp bebisen etter min far som døde i des 08.
Han het Erik[:)] Har lyst å ha et dobbeltnavn da for syns Erik er litt kort hehe,så kom med tips!
Kan godt være foran eller bak navnet,trenger ikke å være tradisjonelt,lek med navnet[:D]

Erik Tobias
Erik Johannes
Erik Nikolai

Syns det blir finest med Erik først jeg da, ellers kommer jeg bare på de "vanlige" som feks Knut Erik, Bjørn Erik, Hans Erik, Lars Erik...

ORIGINAL: EogR

Sven/Svein Erik
Erik Andrè
Erik Nikolai
Hans Erik
Erik Leander/Alander
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

syns det er så søtt jeg[:)] Alander var jo kult også[:D]

ORIGINAL: MieKayla

Baby daddy heter Erik, og jeg synes det ville vært kult å kalle opp etter ham, mens han selv synes det blir for teit/at navnet er gammeldags, kjedelig osv.
Men jeg er bestemt på dobbeltnavn, og tenkte kanskje å bruke Rick som fornavn.. Det er kanskje teit? Litt ålreit at ikke så mange andre heter det, da. Rick Leander, feks?

kan være enig i at erik ikke er det hippeste navnet,men jeg syns at det er det som er kult[:)]

Klarer ikke komme på noe sånn i farta!!  ant enn at om d blir jente er jo Erika kjempe fint!!! 

Erik er et kjempefint navn synes jeg! [:)] Har ikke så mange gode ideer nå, men skal si fra hvis jeg kommer på noe [;)]

Back
Topp