Får forhåpentligvis vite kjønn 22.des og har for alvor begynt å tenke på navn nå! Jentenavn har jeg hatt klart i 15 år, men sliter med guttenavn.. Hadde i utgangspunktet to navn jeg tenkte jeg skulle velge et av, men nå som jeg er gravid føles de ikke riktige. Disse navnene er "gammelmannsnavn" og litt sjeldne. (rundt 500 som heter det nå, stort sett eldre) og jeg er allergisk mot supersjeldne navn og er redde disse skal være for sjeldne, selv om jeg veeet de ikke er det. Også er det litt vanskelig å se de for seg på en liten baby plutselig.
Jeg liker helst to-stavelsesnavn, i hvertfall ikke ettstavelses. Liker gamle norske navn, norrøne (ikke for sære) og navn med tysk opprinnelse. typ. Herman, Olav, Sivert, Ludvig osv.. Navn på navnetoppen er uaktuelt, aller helst vil jeg ha under 500 som heter det samme. Kravstor, jeg vet
blir utrolig glad om noen har noen forslag
Jeg liker helst to-stavelsesnavn, i hvertfall ikke ettstavelses. Liker gamle norske navn, norrøne (ikke for sære) og navn med tysk opprinnelse. typ. Herman, Olav, Sivert, Ludvig osv.. Navn på navnetoppen er uaktuelt, aller helst vil jeg ha under 500 som heter det samme. Kravstor, jeg vet
blir utrolig glad om noen har noen forslag