Trenger motivasjon!

pittelilletrille

Blir kjent med forumet
Hei.

Er nå 32 uker på vei og er sååå sliten! Har siden uke 20 vært plaget med veldig rask puls, utredet uten at de finner noe galt, men det er jo så innmari slitsomt å gå med høy puls. Nå siste natten har jeg hatt følelsen av å ikke få puste når jeg sover.. sikkert for at babyen presser på lungene, men huff.... er så lei!! Er det flere som har det noe lignende eller bare kan gi meg motivasjon til å holde ut? ;-)

Hei, jeg er uke 29 ..siden uke 27 begynte det å være tungt ..meeen jeg pleier å dusje eller å sitte i badekaret høre på musikk og slappe av.. etter dusjen smører meg godt med Bodylosion velger lukt jeg er kjempe glad i.. lett klær.. og det hjelper faktisk! Dusjer 2x om dagen :)
Ps. Det er ikke lenge til baby kommer! Spis litte men ofte(hjelper med pustingen) klem

Har samme problem; har ofte høy puls og sliter med å trekke pusten (er i uke 30+3). Men! Har funnet ut at gravideyoga på kveldstid gir en god natts søvn! Har rett og slett bare brukt YouTube-videoer! Prøv det! :D

Har samme problem; har ofte høy puls og sliter med å trekke pusten (er i uke 30+3). Men! Har funnet ut at gravideyoga på kveldstid gir en god natts søvn! Har rett og slett bare brukt YouTube-videoer! Prøv det! :D

Så "godt" å høre at det ikke bare er meg med høy puls... og fantastisk godt tips- d skal jeg jammen prøve for jeg blir jo så sliten av å ikke sove! Tusen takk! :)

Motivasjonen må vel være at babyen har det best inni magen frem til uke 37 i alle fall :) så får vi slitne mødre bare holde ut og ruge så godt vi kan! :)

Back
Topp