trenger mobil med blits

liseann

Gift med forumet
hvilken tlf har du?
trenger ikke være fancy schmansy, men med blitz!

svart deg på generell!

ORIGINAL: *LL*

SE har vell gode kameramobiler? Det syns ihvertfall jeg før jeg ble omvendt til iphone, nå henger jeg ikke med på noen andre modeller lengre[8D]

Blitz på iphone4 da

Om den bare hadde funket [:(]

Har alltid vært stor fan av SE sine mobiler pga gode kamera,men de siste modellene har det bare vært drittkameraer på [:'(]
Har nå kjøpt Nokia N8 som har et meget bra kamera med blitz og 12MP. Denne mob har kommet ut som beste kameramobil i de testene jeg har lest.

ORIGINAL: Magica81

Har alltid vært stor fan av SE sine mobiler pga gode kamera,men de siste modellene har det bare vært drittkameraer på [:'(]
Har nå kjøpt Nokia N8 som har et meget bra kamera med blitz og 12MP. Denne mob har kommet ut som beste kameramobil i de testene jeg har lest.

er det lys også når en filmer?

ORIGINAL: Dunn

SE har vell gode kameramobiler? Det syns ihvertfall jeg før jeg ble omvendt til iphone, nå henger jeg ikke med på noen andre modeller lengre[8D]

Blitz på iphone4 da

Om den bare hadde funket [:(]

Funker da den?

Ikke på min [:(] Jeg må klage på den og det er så drit for må sende inn telefonen da.

Jeg har en nokia 6700... tror jeg den heter. Den ha blitz men har stygge/rare farger på bildene... det blir gul- el grønnaktig skjær over bildene [:'(] 

ORIGINAL: liseann

ORIGINAL: Magica81

er det lys også når en filmer?

Er lys du kan slå på når du filmer ja [:)]

Back
Topp