Trenger meninger om forlover

Unnskyld meg, men om dette er hun du mener er din beste venninne og har valgt henne som forlover så:
1) Dette er mellom deg og henne. Prat med henne selv. At mannen din skal sende meldinger som du skal late som du ikke vet om er bare ekstremt barnslig!
2) Kanskje du ikke burde være så altfor rask til å dømme henne? Om du ikke har pratet med henne så vet jo ikke du hva som var den egentlige grunnen til at hun var ute kvelden før? Kan jo hende hun ble påspandert hele kvelden, men kunne ikke komme til ditt selskap fordi der visste hun at hun måtte betale? Om dere er så gode venner så la tvilen komme henne til gode til du har pratet med henne.
3) Sett deg ned og tenk godt over hvorfor du vil ha akkurat henne som forlover. Er grunnene gode nok?
4) Om hun kommer til å være en god eller dårlig forlover er det INGEN her inne som kan svare på, fordi vi kjenner henne ikke. Du har bare beskrevet en episode, der verken du eller vi vet hva som ligger bak. Det er henne du må prate med, ikke oss!

Jeg syns jo ikke det har noe å gjøre med hvorvidt hun er den rette til å være din forlover eller ikke. Din bestevenn trenger jo ikke nødvendigvis å være bestevenn med forloveden din og ha lyst til å feier hans bursdag. Og at hun velger å bruke sin fritid på andre ting enn en bursdagsmiddag ser jeg egentlig ingenting galt i, men syns jo hun kan være ærlig så klart. Hadde det vært DIN bursdag hadde det nok vært noe annet i mine øyne. Kan jo ikke gi råd om hun bør være din forlover eller ikke, men tenker at det bør være noen som du kommer godt overens med og kjenner godt. Dersom du føler det er dårlig stemning mellom deg og den du har valgt nå, er hun kanskje ikke den rette. Men du må jo også tenke over hvordan du også bidrar til stemningen dere imellom.

Ser at det hele var en misforståelse, og det er supert!
På andre siden synes jeg kanskje du overreagerte, man har ikke alle fakta før man har snakket med andre parten. Og hun kunne hatt denne andre avtalen i lang tid, og ikke ville si noe om det. :) Lykke til med bryllup!!! :D

Ser at det hele var en misforståelse, og det er supert!
På andre siden synes jeg kanskje du overreagerte, man har ikke alle fakta før man har snakket med andre parten. Og hun kunne hatt denne andre avtalen i lang tid, og ikke ville si noe om det. :) Lykke til med bryllup!!! :D
Signerer denne!

Back
Topp