Nullenusken
Forumet er livet
Mannen her synes det er så vanskelig å finne julegave til meg, så jeg bruker å gi ham noen få spesifikke ønsker, som ikke står på den vanlige ønskelisten....
I år ønsket jeg meg egentlig nytt objektiv til speilrefleksen siden det vi har er ødelagt, men nå er det mulig at vi kan få reparert det på garantien!
Så nå går mannen her og maser flere ganger om dagen om hva han skal kjøpe til meg....
Jeg har bursdag 8.januar, så hender han slår de to sammen til en stor gave....
Har sagt dette foreløpig:
- Gavekort hos frisøren (skal uansett ha time der før fødsel)
- Dolce Gusto maskin
- Alliansering
Men han viser tydelig at han ønsker tips om noe annet enn det....
Skulle ønske jeg bare kunne si "surprise me", men sist jeg gjorde det, så fikk jeg ny kran til vasken på badet!!! Hehe...
Noen tips? (Er ikke så gira på klær, sko, vesker, sminke osv.... Kjøper det som trengs uten stor lidenskap, hehe....)
Beste gaven jeg kunne fått fra ham, hadde nok vært en valpepakke....
Altså bur, seng osv til valp.... Har ønsket meg chi nr 2 i over 3 år, men han nekter, så rett og slett tillatelse til å begynne å se etter valp etterhvert ville vært perfekt....
Men det har jeg ønsket meg hvert år, og ennå ikke fått.....
(Ville selvsagt ventet en stund etter fødsel)
I år ønsket jeg meg egentlig nytt objektiv til speilrefleksen siden det vi har er ødelagt, men nå er det mulig at vi kan få reparert det på garantien!
Så nå går mannen her og maser flere ganger om dagen om hva han skal kjøpe til meg....
Jeg har bursdag 8.januar, så hender han slår de to sammen til en stor gave....
Har sagt dette foreløpig:
- Gavekort hos frisøren (skal uansett ha time der før fødsel)
- Dolce Gusto maskin
- Alliansering
Men han viser tydelig at han ønsker tips om noe annet enn det....
Skulle ønske jeg bare kunne si "surprise me", men sist jeg gjorde det, så fikk jeg ny kran til vasken på badet!!! Hehe...
Noen tips? (Er ikke så gira på klær, sko, vesker, sminke osv.... Kjøper det som trengs uten stor lidenskap, hehe....)
Beste gaven jeg kunne fått fra ham, hadde nok vært en valpepakke....
Altså bur, seng osv til valp.... Har ønsket meg chi nr 2 i over 3 år, men han nekter, så rett og slett tillatelse til å begynne å se etter valp etterhvert ville vært perfekt....
Men det har jeg ønsket meg hvert år, og ennå ikke fått.....
(Ville selvsagt ventet en stund etter fødsel)