Trenger man uv-telt?

Den perfekte mor er påan igjen

Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Februarlykke 2022❄️
Det har jo vært en flott pinse, men minsten må jo selvsagt holde seg inne eller i skyggen. Når sommeren kommer for fullt vil vi jo benytte oss av strandlivet, og jeg har derfor kikket på uv-telt.

Disse kommer i alle prisklasser, og jeg lurer på hva deres erfaringer er? Hva er godt nok og hva er evt lurt å legge litt penger i? Skal dere kjøpe eller bruke slikt et?
 
Jeg kjøpte det fra barnas hus idag. Tilbud på 149 kr. Lest litt ymse erfaringer, men vil ikke legge for mange penger i det før jeg vet om vi kommer til å bruke det noe særlig. Synes det virket ok ut til å teste ut behovet med :)
 
Sikkert praktisk, men jeg har aldri brukt d. Har hatt med en paraply eller en liten strand parasoll kidsa har ligget under...
 
Har kjøpt et, kjøpte babymoov med insektsnett pop up telt. Synes det er veldig praktisk å ha med seg på stranden feks eller bare på terrassen. Slipper å være redd for at baby skal få sol på seg. Ser flere anbefaler den fra biltema feks, så trenger ikke være kjempedyr.
 
F84E2F74-1AF5-4654-82D6-7F9DED6C946A.jpeg Jeg kjøpte til førstemann. Veldig kjekt og tar veldig lite plass når det er pakket sammen. Mine små jenter ligger ute på altanen i det nå :) Kjekt på ferie og på standen. Kan også plassere vippestol inni om de vil litt opp.
 
Blir fort varmt inne i dem. Mange steder kan det være bedre med parasoll eller annen skygge.
 
Setter alltid opp der det er skygge, blir varmt om det står i solen
 
Back
Topp