Trenger man søskenvogn når eldste er 2,5 år?

Slappfisk med to små

Glad i forumet
Snuppa er ca 2,5 år når reka blir født. Er det nødvendig med søskenvogn da? Går en del tur, så akkurat nå er det veldig greit med vogn...

næh..[8D]
eldstemann var 16mnd når lillesøster ble født...ikke hatt søskenvogn vi[:)]

jeg brukte ikke vogn på eldste her når ho minste kom, gutten her var 21mnd da og nektet å sitte i vogn noe mer
så jeg hadde ikke invistert i tvilling vogn hvis barne er flink til å gå, hadde heller evt kjøpt søskenbrett til å stå på

Er 2.5 år mellom mine,har aldri hatt bruk for søskenvogn. Kan ikke ha søskenbrett på vognen da? om hun blir sliten av å gå..

JEg hadde ikke engang vurdert det, siden gutten vår knapt nok har sittet i vogn etter at han ble 2., og er veldig flink til å gå

Men har et vennepar som har 2.5 år mellom sine, og de har søskenvogn.
Bruker den bla når de triller til og fra barnehagen...

vi brukte ikke søskenvogn... har et ståbrett som eldstemann kan stå på når vi skal gå veldig langt..

mi eldste var 1 år og 7mnd da lillebror ble født, og jeg hadde aldri  søskenvogn. hadde søskensete og ståbrett.

nei, tror ikke det er nødvendig. kan ha søskenbrett å stå på ved lengre turer. vi tenkte å tilpasse turene etter guttungen som er tre år når nr to kommer. lærer nok å gå lenger og lenger[:)]

ORIGINAL: bondekone

jeg brukte ikke vogn på eldste her når ho minste kom, gutten her var 21mnd da og nektet å sitte i vogn noe mer
så jeg hadde ikke invistert i tvilling vogn hvis barne er flink til å gå, hadde heller evt kjøpt søskenbrett til å stå på

Ståbrett er vel kanskje mer aktuelt da ja [;)]
Tenkte ikke på at det fantes en gang[8D]

Back
Topp