Trenger man lekegrind?

Godt brukt her. Til minsten ble den brukt til å sove i på dagen i starten, og nå som han er 8 mnd og OVERALT, er det kjekt bår jeg skal lage middag e.l. Har åpning inn til stua, så da snakker vi sammen og han kan se meg mens jeg er på kjøkkenet.
Har også vært kjekt pga hunden

Kommer vel helt an på. Hadde vi hatt hund f.eks, hadde jeg nok ønsket meg en mulighet til å få barnet opp i høyden innimellom, og da hadde lekegrind vært supert. Synes i hvert fall ikke lekegrind har gått ut på dato, for jeg vet om mange som finner det nyttig.

Vi hadde lekegrind av akkurat den årsak! Hunden! Men veit nå med neste unge at hunden ikke kunne brydd seg mindre om baby, så kan være vi kanskje ikke monterer den. Like kjekt å legge fra seg baby på en matte på gulvet eller i vogna for soving. Men den er himla fin til å samle alt av leker oppi da! Utrolig fin som et oppbevaringsmøbel til alt annet enn ungen :hilarious:

Vi brukte det litt når lillesøster var liten (under ett år) og trengte litt pause fra storebror. Nå blir den brukt som peisbeskytter (har en som man kan bygge om) :)

Vi hadde lekegrind, men ble aldri brukt da barnet ikke trivdes i det..

Hadde ikke til nr 1 for vi hadde ikke behov da. Kjøpte til nr 2 for det er bare 18 måneder mellom nr 1 og 2. Så da var tanken at vi skulle kunne legge lillesøster der så det gikk å gå på do osv uten at det var fare for at storesøster gjorde noe tull. Vel, storesøster klatret opp i lekegrinden til lillesøster hun så det var ikke noen vits gitt:hilarious: ble brukt til oppbevaring av leker da. Hadde ikke til nr 3.

Vi har brukt den mye. Kjempenyttig når man har hund! Også veldig greit hvis man ønsker å gå på do i fred :p

Vi har ikke hatt det til våre to. Noen ganger har jeg savnet det, men samtidig ikke sett det som veldig nødvendig for våre. De er klistremerke barn og ville aldri ligge for seg selv et eneste sekund :p

Jeg finner det praktisk, har en tendens til å bo steder der det er gulvkaldt til tusen. Og selv med varmekabler er pergoen iskald.

Jeg har ikke brukt lekegrind på begge barn. Har ikke hatt brukt for det. Jeg har brukt vippestol eller andre ting istedenfor.

Har hatt det med de andre barna men usikker nå.. veldig greit nå de blir litt eldre og mobile så vet man hvor man har de om man f.eks trenger en kjapp dusj, hente noe et anna sted i huset ol.
Men stort sett har den blitt oppbevaringsplass for leker etterhvert imens barnet er utenfor på gulvet o_O:happy:

Kommer an på babyen. Min nektet å ligge for seg selv, og når hun begynte å bevege seg rundt klarte hun max å være oppi i 5 min. Så her var det ikke nødvendig.

tror ikke vi trenger det, og har ikke plass til det heller dessverre...

Jeg føler ikke at vi har behov for det. Savner vi det etterhvert som ungen blir mer aktiv kan vi se an :) Men tror ikke vi kommer til å kjøpe egentlig

Det har ikke vi hatt behov for :-)
Når jeg har trengt armene fri har vi brukt bæretøy, litt vippestol eller han har ligget under babygymmet :-)

Back
Topp