Trenger lykkestøv ( langt)

Miriam81

Betatt av forumet
Vi kjøpte oss en enebolig i januar og prøver nå å selge leiligheten vår (tomannsbolig).
 Vi viste at det kunne ta tid å få solgt men merker at det går utover humør og sinn. Blir 3 visningshelga i morgen.

Min kjære samboer er et hat å ha med å gjøre om dagen. Bare sur, grinete og deprimert. Jeg prøver så godt jeg kan å holde humøret oppe og overbevise han om at vi få solgt snart, men han er så negativ og er helt utenfor for han er så redd for at vi har rett og slett dummet oss ut økonomisk. Han melder seg nesten helt ut av familien om dagen. Sover til langt ut på dagen. I dag sto han opp med prinsen vår og gikk å la seg igjen halv ti og sov til halv tre. I går lå han til halv ett ( vi har vinterferie).

Så her trengs det virkelig en hel haug med lykkestøv.

Krysse fingre for at vi for solgt snart.emoticon

Krysser fingrer for dere Naboen vår hadde 4 visninger før dem fikk solgt nå i januar/februar.

Krysser fingrene for dere. Hvor prøver dere selge?

Takk :) De sier at det tar gjennomsnittelig 21 dager å få solgt så får vi se om det stemmer da ;) Leiligheten ligger på Råholt.

Krysser! :) Dere får nok solgt det snart :)

Sniker litt fra mai ;)
Nå er det vår snart, og da pleier det å løsne ;) Dette sies jo å være den beste tida å selge bolig på, så dette løser seg nok! Hvis dere sliter med å selge, så kan man re-style litt. Samboern og jeg drev på i 9 mnd for å selge en leilighet i Oslo, og på 8. måneden fant vi ut at vi skulle bytte ut bl.a.sofaen (hadde en treseter vi satte inn i stedet for en sjeselong, skapte mer romfølelse), fikk inn litt andre møbler, styla det lysere og finere, og da tok det ikke lang tid før den ble solgt ;) (Vi hadde også kjøpt hus i mars, så vi hadde mellomfinansiering med skyhøy rente, men det gikk det og ;)) Plutselig løsner det! :)

Sender lykkestøv - og tar gjerne noe i retur!
Vi kjøpte enebolig for 3 uker siden, og nå skal leiligheten selges. Er dritspent på hvor lang tid det tar.. Mellomfinansieringen blir mildt sagt ikke billig, og jeg går nå ut i 80% permisjon...
Men likte å lese at det tar gj.snittlig 21 dager å selge! Tviholder på håpet!

hvis dere ikke får solgt etter fjerde visningshelg så ville jeg nok gjort ett par grep for å få det til å gå fortere. Feks "re-styling" som foreslått her. Det er ikke alltid så mye som skal til. Kan være nok å bytte ut en sofa som dere syns har fin farge men som andre kanskje syns er for "spesiell". Eller hvis dere har ett rom i mint eller noe annet litt spesi, kanskje male det hvitt :)
(jeg syns hvitt er kjedelig men lettere solgt ;) )

Lykkestøv sendes herved! :)

Da jeg solgte min leilighet i 2008, var det overflod av boliger på markede, og nesten umulig å få solgt. Det tok sikkert 5-6 mnd før leiligheten ble solgt, og det var en vond tid. Sov dårlig om nettene, bekymret meg konstant, og da leiligheten ENDELIG ble solgt, var det til samme prisen som jeg kjøpte den for 3 år før, selv om jeg i mellomtiden hadde pusset opp badet.

Jeg måtte gå ned i pris til langt over (under?) smertegrensa, og med meglerkostnadene i tillegg, var det sårt. Men du verden så deilig da jeg endelig ble kvitt leiligheten, og kunne konsentrere meg helt om å nyte den nye boligen.

Jeg skjønner at mannen din tar det tungt, det gjorde jeg også.

ååå.. det er ikke bra å høre.. han føler sikkert at manndommen har fått en liten knekk.. har faktisk hørt at det kan gå virkelig ut over dem..

Krysser alt jeg har å krysse for dere.. helt sikker på at dere får solgt snart

Back
Topp