Trenger litt trøst...

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Eneste symptomer på graviditet jeg har er ømme pupper og ekstreeem tretthet, så jeg skal ikke klage.
Men nå er jeg syk i tillegg, og har skikkelig vondt i hals, ører og bihuler. Øynene holder på å poppe ut av hodet, kjennes det som. Og fordi jeg er så utrolig tett så får jeg heller ikke sove, selv om jeg er så trett at jeg kunne sovnet stående! Har så lite energi, og har bare sååååå lyst å sove. Men klarer det ikke pga hals, ører, og smerter i bihuler/øyer... :sleep002

Uff det høres ikke bra ut. Sender deg en ((trøsteklem)) :)

Kjære deg...det høres fryktelig slitsomt ut!! Jeg vet hva jeg hadde gjort hvis jeg var deg...tatt meg to paracet før leggetid og med det skaffet meg en god natt søvn...! Nesesråper er også lurt mot vonde bihuler...! Det er ikke bra for den gravide kroppen å bli så utslitt, så noen ganger er det lov å ty til litt milde medisiner(som egentlig er helt trygge for spiren også).... God bedringsklem :)

Kjære deg...det høres fryktelig slitsomt ut!! Jeg vet hva jeg hadde gjort hvis jeg var deg...tatt meg to paracet før leggetid og med det skaffet meg en god natt søvn...! Nesesråper er også lurt mot vonde bihuler...! Det er ikke bra for den gravide kroppen å bli så utslitt, så noen ganger er det lov å ty til litt milde medisiner(som egentlig er helt trygge for spiren også).... God bedringsklem :)

Åh, ja.. jeg liker jo ikke å ta tabeletter eller noen ting slik til vanlig. Og i alle fall ikke nå som jeg er gravid! Det er ikke farlig å ta to paracet? For en føler jeg ikke akkurat har noen som helst effekt! Har prøvd å ta en paracet, prøvde det i går, men omtrent ingen virkning... nååååå vil jeg bli frisk!! Vakuum-hode, øyne som står på spreng, og som jeg nesten må bruke klesklyper på for å holde oppe mens jeg går rundt her på dagtid! :sleep011

et velutprøvd preparat som paracet når man er skikkelig klein ville jeg forsøkt.må opp i riktig dose for at det skal ha effekt, så ta to ;) nesedråper som rhinox kan også brukes, i normale doser da!! Håper du får men bedre natt i natt ;)

et velutprøvd preparat som paracet når man er skikkelig klein ville jeg forsøkt.må opp i riktig dose for at det skal ha effekt, så ta to ;) nesedråper som rhinox kan også brukes, i normale doser da!! Håper du får men bedre natt i natt ;)

Nå har jeg fått tatt to paracet.. (med litt dårlig samvittighet) Så nå blir det loppekassen på meg, og jeg håper sååå inderlig at jeg kan få meg en GOD natts søvn, og enda bedre; at jeg på mirakuløst vis våkner opp frisk som en fisk i morgen! :)

Eneste symptomer på graviditet jeg har er ømme pupper og ekstreeem tretthet, så jeg skal ikke klage.
Men nå er jeg syk i tillegg, og har skikkelig vondt i hals, ører og bihuler. Øynene holder på å poppe ut av hodet, kjennes det som. Og fordi jeg er så utrolig tett så får jeg heller ikke sove, selv om jeg er så trett at jeg kunne sovnet stående! Har så lite energi, og har bare sååååå lyst å sove. Men klarer det ikke pga hals, ører, og smerter i bihuler/øyer... :sleep002
uff føler med deg<3 har selv vært i akkurat samme situasjon i over en uke og er riktig lei influensan som ikke gir slipp :/ god bedring

Hvordan er formen? Håper natten har vært bedre enn forventet ;)

Hvordan er formen? Håper natten har vært bedre enn forventet ;)

Fortsatt ikke noe god! Det er ikke den verste natten jeg har hatt, men heller ikke den beste ;) Jeg har vert hos legen i dag og fått penicillin i dag da (selv om jeg er noe skeptisk til det), og håååper at det vil gjøre susen!! :)
Så god du er, som kommer på å spørre slik :love2

Bare hyggelig ;) ...tror ikke du trenger å være engstelig for pencillinen heller...værre for spiren med en lang-syk mamma-to-be ;) fortsatt god bedring ;)

Back
Topp