Trenger litt trøst jeg

Dalin87

Forelsket i forumet
Jeg bor i en liten bygd der alle kjenner alle, og de fleste vet at jeg er gravid og bf vil ikke ha barnet... Folk går til bf og sier hvor dum jeg er som beholder dette barnet.. Og dette forteller bf meg og han gadd ikke å forsvare meg en gang [:(] jeg begynnte å gråte for jeg orker ikke så mye mot gang lenger.. Er så sliten av det.. Har fått en virkelig knekk nå[:(] kan dere gi meg litt styrke og trøst for det er det jeg trenger nå....

Klem

*klemme-på*
Reis deg over disse menneskene som bare snakker stygt om andre!!!!

Sender deg goe tanka, og håpe ting bedre seg!!

Selvfølgelig forteller BF om de som er mot deg!! De er jo enige med han. Tenker det er langt flere som synes han er dust og som synes det er en flott og modig ting du nå gjør helt på egenhånd!! Hev deg over de negative ord du måtte høre, husk kun de positive og vær stolt av deg selv!![:)]

Ikke bruk tid og energi på å ta i mot dritt fra andre. Det er BF sitt problem at han ikke er voksen nok til å ta konsekvenser for at han har gjort deg gravid. Du har det mye bedre uten han. Dette er bare helt i begynnelsen, dette gir seg ganske fort. Du bør være stolt av deg selv[:D][:D]

Vet det er veldig tøft når det står på men det gir seg snart..

Klem klem

Dette sier også en god del om vennene hans[:-]

Trøsteklem til deg fra meg [:)]

Lytt etter din indre stemme... Du vet selv best!!! Bare vent, om noen uker vil du kjenne små spark fra den lille inni der.....er sikker på at det vil spre seg en varme inni deg da. Lokke fram smil og mot. Stå på jente!!!!!!!!!!!!!!! Dette klarer du! Du har oss i ryggen. Klem.

Huff.. ikke greit å bo i ei lita bygd..
Stå på, ikke bry dæ om ka de andre sei/mein..
Stor trøsteklem[:D]

Tusen takk for trøstende ord jenter, dere er herlige [;)] ja bf og jeg har vært sammen av og på i 6 år... Men blir ikke sammen igjen..

*stooooooooooooooooooor klem*

vil gi deg en stooor god klem!!

off stakkars deg![:(]
kan ikke annet en å gi deg en stor trøsteklem!

Sender en stor klem herfra også!! Håper det ordner seg!!

Føler med deg! ikke lett når det står på, men husk at det finnes sikkert flere som mener du gjør det riktige enn hva han forteller. Du får det mye bedre uten ham, og jeg tror heller ikke du kommer til å angre når kjenner liv i magen din!

Mange trøste klemmer sender jeg deg

*sender en klem til deg*[;)]

Først sender jeg en STOR 
Så vil jeg bare si at prøv og ikke høre på BF og "resten av bygda", hør heller på vennene dine og oss her inne som støtter deg. Vet det er lettere sagt enn gjort, men husk at du er verdifull, og hev hodet og vær stolt av at du vil bære frem vidundret selv om du kanskje må gjøre det alene. Husk at det er BF som går glipp av en av verden flotteste mirakler, IKKE du.Det er hans tap, IKKE ditt.
Lykke til videre
klem

Kan ikke si stort annet enn hev deg over han og evt de andre som ikke forstår hva det vil si å ha et lite nurk voksende i magen. Lykke til! DU ER STERK OG DETTE SKAL DU KLARE:-)

hev deg over han. jeg fikk samme beskjed av min egen far når jeg ble gravid med nr 1. han sa at jeg burde ta abort. men jeg hørte ikke og den dag i dag hadde jeg ikke klart meg uten min lille gutt. tro meg når jeg sier at du ikke kommer til å angre på at du tar i mot barnet. bare tenk på når du kjenner livet første gang, hører hjerte slå, nå du ser ungen etter det er født. første gang det går, krabber og sier mamma. det du føler da er helt utrolig. det er umulig å beskrive, men bare vent til du får oppleve det selv. jeg kan love at den besluttningen du har tatt kommer du ikke til å angre på. men det kommer mest sannsynlig bf å gjøre. bare vent så skal du få se. men du har det mye bedre uten han dersom han ikke kan støtte valget ditt. så drit i han. han vil angre noe forferdelig senere.

Så fælt! Sender deg mange gode tanker! Folk som ikke har annet å gjøre enn å snakke negativt om andre er INGENTING å samle på. For noen stakkarslige sjeler. [:'(] Bruk tida på de du vet støtter deg og kos deg med tanken på ditt lille vidunder i magen.

*trøsteklem<3* Du kommer til å klare deg fint uten bf!!

Back
Topp