Trenger litt tips og råd *thailand*

*BLUE ROSE*

Forelsket i forumet
Jeg skal begynne å pakke til thailandsturen vi skal på no snart [:)]
Jeg leita ette sånne "pakke" lister her inne, men finner ingenting når jeg søker [8|]
Skal vere borte 19 dager og har med en liten gutt på 1 1/2 år... [:D]
Så hva trenger jeg til gutten min? [:)]

Ingen som har noen gode pakke tips?[:)]

Kom akkurat hjem fra Thailand med mini på 10 mnd! Vi bodde på kamala, relativt lite sted med dårlige muligheter til å kjøpe babymat ( men din spiser vel muliggens " voksenmat") jeg anbefaler myggpray, myggnetting ( både vogn og seng) og maxmekker, mygglys( satans mye mygg, og klør som pokker!! Blir store vabler) solfaktordrakter så slipper du å smøre hele tiden, norsk pålegg om leverpostei, kaviar og kanske en knekkebrødpakke? obs døgnrytmen! Er veldig slitsomt, vi brukte ca 4 dager å komme inn..

kjøpt myggspray dere nede, er andre mygger der enn her
citronella spray fungerte bra der nede før ihvertfall, men snakk med de på apoteket osv[:)]

De har myggreier der nede så du klarer deg. Du kan også kjøpe sånn myggsmekker med strøm i billig billig der nede.
Ikke ta med for mye klær, dere bruker de ikke uansett. [8D] Spesielt på småen.. Vi var der nede i mars/april for snart 3 år siden, og snuppa brukte klær EN kveld.. Og da var hun gjennomvåt.
Flere hoteller der nede har vaskeriservice også, så det er ikke vits å pakke for mye uansett. Billig var det og. Jeg kom hjem med stort sett reine klær, slapp å vaske så mye når jeg kom hjem.. [8D][:D]

Vær forsiktig med buffet-mat til både dere og minsten, det er aldri godt å si hvor lenge f.eks pomfrien har ligget der. Masse god mat, ikke vær redd for å smake!

hvor skal dere?

ORIGINAL: Pijah

De har myggreier der nede så du klarer deg. Du kan også kjøpe sånn myggsmekker med strøm i billig billig der nede.
Ikke ta med for mye klær, dere bruker de ikke uansett. [8D] Spesielt på småen.. Vi var der nede i mars/april for snart 3 år siden, og snuppa brukte klær EN kveld.. Og da var hun gjennomvåt.
Flere hoteller der nede har vaskeriservice også, så det er ikke vits å pakke for mye uansett. Billig var det og. Jeg kom hjem med stort sett reine klær, slapp å vaske så mye når jeg kom hjem.. [8D][:D]

Vær forsiktig med buffet-mat til både dere og minsten, det er aldri godt å si hvor lenge f.eks pomfrien har ligget der. Masse god mat, ikke vær redd for å smake!

hvor skal dere?

Takk for masse tips[:)]

Vi skal til pattaya og hua hin.... [:D]

Hvordan er det med bleier der nede... både vanlige og badebleier?

var ved pattaya i okt/nov! med mini som var 15 mnd.

vi tok merd masse bleier,men hadde ikke trengt det! selges veralt,og er billig,det samme er barnemat fra heinz,australsk produsent,om han spsier glass enda. badebleier også,null vits å dra med til nærheten av pattaya allefall. :):)

der vi bodde var det norsk minimartm,ed div nrske varers,å vi kjøpte litt der. men hadde også med leverpostei osv. der slgte de også brød,det gjør de feks også på villa marked i sentrum,g central festival,ett diiiigert kjøpesenter,hele underetasjen er matbutikk.digg"!!!!!

ORIGINAL: ohBaby!

vi tok merd masse bleier,men hadde ikke trengt det! selges veralt,og er billig,det samme er barnemat fra heinz,australsk produsent,om han spsier glass enda. badebleier også,null vits å dra med til nærheten av pattaya allefall. :):)

der vi bodde var det norsk minimartm,ed div nrske varers,å vi kjøpte litt der. men hadde også med leverpostei osv. der slgte de også brød,det gjør de feks også på villa marked i sentrum,g central festival,ett diiiigert kjøpesenter,hele underetasjen er matbutikk.digg"!!!!!

Da gidde jeg ikke å kjøpe masse bleier å ta med [:)]
Han spiset "voksen" mat så tenker ikke noe på det, jeg kommer til å ta med litt norsk pålegg da....

Kan jeg spør hvor dere bodde?

ORIGINAL: * Solstråla *

Han spiset "voksen" mat så tenker ikke noe på det, jeg kommer til å ta med litt norsk pålegg da....

vi bodde på new nordic, i soy 4/soy asia,ikke så langt fra jomtien beach. hvor skal dere bo?

ORIGINAL: * Solstråla *

vi bodde på new nordic, i soy 4/soy asia,ikke så langt fra jomtien beach. hvor skal dere bo?

Samme plass [:D][:D] Hvilken av de leilighetene dere bodde i, i hvilket hus?

senda pm*!

Back
Topp