trenger litt tips for sending av video!

oblix

Forumet er livet
Mannen er i nordsjøen og småen er begynt å åle seg fremover nå de siste dagene. Har filmet dette og har så lyst at mannen skal få se det, men filen er alt for stor til at jeg får sendt den. Prøvde å filme en mindre, men klarte det ikke fordi om. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for at han skal få se den lille filmsnutten? Har jo lyst å dele dette nye fremskrittet med ham[:)]

Skal du sende over mms eller mail?
Du må sikkert ha et video redigerings program å justere ned kvaliteten litt..
Jeg er ikke så flink til video redigering egentlig.. Men håper noen andre her er det[:)]

når jeg skulle sende over mms så fikk jeg opp at videoen måtte klippes litt..da kom det opp med en gang og jeg kunne velge hva som skulle klippes vekk..da gikk det å sende en del av det hvertfall...

skjønner godt du vil dele det med han..så utrolig stas når det er noe nytt som skjer[:D]

Jeg har desverre ikke noe redigerings program hverken på mobilen eller på pc,en[8D] så har ikke klart å korte den ned eller noe... Mannen mente jeg kunne prøve på den andre pc,en, så kan jo forsøke det... Var på mailen jeg prøvde å sende før i dag som ikke gikk. prøvde ikke på mms, for det har jeg gjort før og det gikk i hvertfall ikke. Er visst en dritt telefon jeg har kjøpt meg[;)]

Noen som vet om en kan laste det opp på nettet og eventuelt redigere det der?

Lærte nettopp at man kan laste opp på youtube, og huke av at det skal være privat eller bare de som har linken som kan se den.

ORIGINAL: Vildet

Lærte nettopp at man kan laste opp på youtube, og huke av at det skal være privat eller bare de som har linken som kan se den.

Javel!!! Kanskje jeg kan legge det ut der da også kan han få linken? Er det mulig å slette det derfra igjen og?

ORIGINAL: oblixpusen

ORIGINAL: Vildet
J

Javel!!! Kanskje jeg kan legge det ut der da også kan han få linken? Er det mulig å slette det derfra igjen og?

Ja, når man har laget profil der, kan man trykke for å vise "mine videoer", og der kan de også slettes igjen. Sambo har gjort det noen ganger for enkel deling med bare fam. Ellers kan man også laste opp på facebook, og bare tillate at den ene personen kan se den.

last de ned på you tube( lage seg konto først om du ike har) også er det noe du kan hake av der så kun de som får linken som kan se filmen/e, veldig greit å enkelt [:D]

Tusen takk for alle tips!![:)]

laget meg en konto på youtube og har sendt linken til sambo!! Så nå får han se det lille gullet vår åle seg fremover på gulvet med den fantastiske teknikken sin!!

Back
Topp