Trenger litt synspunkter

Leno

Gift med forumet
Vet ikke hva det er - ingen smerte og ikke mye blod..
MEN, har i 2-3 dager nå vært antydninger til blod i utfloden (SORRY EKLE DETALJER ) Først som brunaktig farge og nå som lysere blod - mer som sånne slintrer nå om dere skjønner!?!?

Hva kan det være da???
Har hatt en SA tidliger i uke 10 og det var VONDT som fy og blødde enorme mengder!! Så dette er jo ikke likt..men kan det være annerledes siden jeg ikke er like langt på vei??

(5+3 i dag ca)

Er det ikke bare noen sprukne blodkar da?

Jeg har aldri opplevd sa/ma, men med Tobias blødde jeg 2-3 ganger i uka helt frem til uke 10. Det var ikke kjempemengder, men nok til at jeg måtte gå med bind. Viste seg å være en hinne som ikke hadde trukket seg tilbake ved livmortappen som var årsaken.

det er jo faktisk veldig vanlig å blø litt, uten at det er noe ille. men om det eskalerer, og du får vondt, så kontakter du lege sporenstreks.

Er veldig lite blod, så rekner med det er et blodkar e.l. egentlig. Sikkert ganske uskyldig i allefall. Men litt bekymra blir man jo...hehe.. [:)]
Om det øker så kontakter jeg legen.
Takk for svar Skrållan!! [:)]

jeg blødde jo masse hele svangerskapet! starta vel i uke 12 ca med bare bittelitt og det var brunt..i uke 18-19 fossblødde jeg å var sikker jeg mista..men ingenting galt der...sånn fortsatte det til jeg fødte...både småblødninger og fossblødning...var aldri noe galt med ungen heldigvis..heller ikke morkaka...
men nå var det jo litt spesielt med meg da...aldri fått noe svar på hvorfor alt skjedde..

krysser hvertfall alt jeg har for det du har er helt normalt...er jo veldig mange som har litt blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt![:)]

Jeg hadde også slike blødninger som du beskriver i begynnelsen av dette svangerskapet. Legen sa det ikke var uvanlig rundt den tiden man egentlig skulle ha mensen og at blodkarene var veldig skjøre.
Vet også at det er vanlig å blø litt etter sex.

Fortsetter det og du blir beskymret så ta deg en tur til legen, da kan det være du får en tidlig ultralyd så du får se at alt er bra[:)]

jeg også blødde med mikael i begynnelsen av svangerskapet,alt var bare bra med oss men guri så ekkelt å jeg var livredd....jeg kontakta jordmor å fikk komme på ultralyd 2 uker etter for å se om alt var bra...Å det var det..[;)].

Når det er så lite er det nok ikke noe farlig, men skjønner virkelig bekymringen! Den fargen er liksom helt feil i den situasjonen vi er i nå...

Øker det så ta legekontakt, og gir det seg er det jo flott. Er du usikker og tenker masse på det, så ta legekontakt uansett, det hadde jeg gjort glatt [:)]

Nå har det blitt enda mindre, så jeg slapper av og tenker heller at jeg kontakter legen om det tar seg opp igjen!
Takk for gode svar snupper!! Blødninger passer liksom ikke inn i graviditetsgleden vår nei! [:)]

Back
Topp