trenger litt synspunkter nå.

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
hei jenter

Det har seg slik at pga ryggen så har jeg ikke klart å jobbe. og den saken er jo grei. jeg jobber men jeg løfter ingenting som veier noe og prøver å unngå å stresse på jobb. jeg føler meg aldri stresset er vel mer at det går veeeeeldig fort så man jobber jo under stress.

Hver gang jeg jobber så begynner jeg å styrt blø i nesen. verste er jo når jeg er på jobb, dt går greit når jeg nettopp er kommet hjem fra jobb. men det slår ikke feil noen gang. Jeg blør i nesen hver gang jeg har vært på jobb. Men aldri de dagene jeg ikke jobber.

blødde litt i nesa hver dag den første uka av svangerskapet men når jeg kutta ut å jobbe så mye så roet det seg.

Noen som har noen tips for hva jeg skal gjøre? Og hva mener dere om fortelle om svangerskapet til kollegene. de må jo nesten få vite noe etter hvert.

Hvis det plager deg og du trenger omplassering eller litt lettere arbeidsvillkår så er det jo en fordel å snakke med sjefen eller kollegaer. 
Akkurat det med neseblod har jeg opplevd, men da var jeg ikke gravid. Begynte bare plutselig da jeg jobba og vedvarte hver dag jeg jobba og bare bøyde meg ned for å plukke opp noe og i det jeg reiste meg opp fossa det fra nesen. Jeg hadde plutselig ett blodkar som lå så langt ut i neseveggen at det sprakk hver gang jeg gjorde ett eller annet. Måtte til slutt svi av den åra i nesa. 
Kan jo være du opplever noe lignende. Ville snakka med legen. men vet det er mange som lett blør neseblod når det er gravide pga mer blodgjennomstrømning i kroppen. 

Back
Topp