trenger litt synspunkter fra dere

mammen t daniel

Gift med forumet
i fjor var jeg forlover da bestevenninna mi gifta seg. i det siste har jeg gått og tenkt på at jeg har lyst til å gjøre noe for å markere bryllupsdagen deres. har tenkt på litt forskjellig, men har vel kommet til at enten kan jeg overraske dem med å ta dem med ut på middag, eller jeg kan kokkelere litt her hjemme vet ikke hva som er best jeg? eller så har jeg tenkt på overraskelsesfest her hos meg. hva tror dere? er det en god ide? evt hva bør jeg velge? og jeg bør vel kanskje involvere forloveren til mannen hennes også? (en aldri så liten baktanke der kanskje, i.o.m. at jeg er såååå svak for han og har vært det de siste 10-12årene[X(])
så ja, hva mener dere, yey or ney?

Jeg var forlover for venninna mi, og året etter gav jeg dem ei bok med minner fra bryllupet som jeg hadde laget. Jeg hadde fått mange i bryllupet til å skrive en hilsen til dem i boka, og limte inn talene og masse bilder.

Jeg ville ikke gjort noenting på akkurat den dagen/uka siden de mest sannsynlig har planer selv.

Men invitert de på middag og vin hjemme hos deg hørtes koselig ut.

jeg er utrolig dårlig på slikt, og det var vel ingen taler i bryllupet mener jeg å huske... har kommet hele 1 side i vei på babyalbumet til mini[:-] han er da rett over 3 nå[8D] men kan jo se om jeg greier å få det til likevel da, er jo veldig koselig med slike album

ORIGINAL: Senator Malin

Jeg ville ikke gjort noenting på akkurat den dagen/uka siden de mest sannsynlig har planer selv.

Men invitert de på middag og vin hjemme hos deg hørtes koselig ut.

nei nei! tenkte sef ikke å legge det slik at det kan krasje med deres egne planer[:)] så må jeg jo si at de har ikke barn eller noe så det er ikke annen b.vakt enn den jeg må ha som trengs[:)]

Back
Topp