Trenger litt støtte og hjelp (HJEEELP!!!)

tuppen

Blir kjent med forumet
Nå skjønner jeg ingenting... Jeg hadde mensen den 29 september. Den varte som den pleier ca 4-5 dager. Nå idag fikk jeg den igjen!!!!! Hva i all verden er dette?[8|]
Jeg fikk mensen 4 dager senere enn jeg trodde den skulle komme. Lurte litt på om det kunne være en SA, men slo det fra meg. Jeg går på Pergotime for andre gang. Hjelp!! Tenk hvis det ikke var mens, og jeg har gått på Pergotime selv om jeg var gravid!!!! Nå har jeg litt panikk.[:o][:o][:o] Skal ringe og prate med legen kl 12:00. Ønsk meg lykke til![&:]

Lykke til.. håper alt er som det skal og at du snart får en liten baby i magen din som vokser og blir stor og lykkelig[:D]

Takk for det! [:D]Jeg ringte legen, men ble ikke klokere av den grunn. Hun sa det var vanlig med uregelmessige blødninger når jeg gikk på Pergotime, men det er jo ikke mer enn en uke siden jeg var ferdig med mensen!!! Det får da være måte på uregelmessighet. Jeg skulle jo ha eggløsning nå!!!!! Skjønner ingenting jeg. Og når skal jeg ta neste pergotimekur??? Nå eller neste gang???? Jeg tror jeg tar en test imorgen for å være helt sikker på at det ikke er en SA jeg har.....[8|]

Jeg kan lite om pergotime, men det kan jo være en festeblødning...(krysse fingrene)

eg skal snart starte med pergotime no..blir spennende..

krysser fingrene for deg tuppen!

Men hva er pergotime? Veldig nysgjerig.

Back
Topp