Trenger litt speilhjelp*BILDE*

cathkal

Gift med forumet
Jeg skal ha meg et speil over sofaen min..Jeg har lagt ut så mye bilder av den sofaen at jeg orker ikke legge ut igjen.

Men dere husker kanskje at den er mørkebrun og at jeg har lyse vegger.
Jeg har mye blank og sølvfarga pynt ellers i stua.

Hvilken av disse skal jeg da velge til alt de brune?

1

2

3

4

Dette er svart

Så en liten ting til slutt..

3 seteren som jeg skal ha speilet over står ikke helt beint på veggen fordi om den hadde gjordt det så hadde den kræsjet med den andre.men speilet må jo henge beint.Blir det stygt da?

Håper dere kan hjelpe meg søte interiør damer[:D][:D]

Jeg falt litt for for nr 2 jeg [:D] den er jo fin om du har mye sølv eller blank da[:)]
betyr det at speilen skal stå på høykant?[8|]

ORIGINAL: BaileysTøsa

Jeg falt litt for for nr 2 jeg [:D] den er jo fin om du har mye sølv eller blank da[:)]
betyr det at speilen skal stå på høykant?[8|]

ORIGINAL: Shopoholic

Jeg likte nr 2 og 3. Men skjønte ikke helt hva du mente, skal speilet henge slik du viser dem på bildet nå? Ikke vannrett?

nei..hehe.speilet skal IKKE stå på høykant..skal ligge.mente bare at sofaen ikke står helt beint på veggen men bildet må jo henge beint

ORIGINAL: cathkal

nei..hehe.speilet skal IKKE stå på høykant..skal ligge.mente bare at sofaen ikke står helt beint på veggen men bildet må jo henge beint

hehe... ikke sikker på hva det der med beint betyr ennå men[:-] uansett ser jeg for meg at nr2 kommer til og bli best, skli mest inn i 'miljøet' ditt ellers lissom[:D][:D]

"Beint" betyr rett mener jeg[:D][:D], jeg likte nr 1...

ville valgt nr 2 og hengt bilde beint over sofaen..ikke beint på veggen[;)]

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

oki..ja jeg mener rett på veggen..hehe.ikke så lett forstå meg alltid.
Men visst jeg skal henge speilet rett på sofaen så kommer jo ene enden av speilet helt på utsiden av veggen der den slutter.blir ikke de litt domt

Signerer denne. Er speilet like stort eller lenger enn sofaen? Eller står sofaen slik at ikke veggen dekker hele ryggen?

Må sei eg likte best nr 2!
Å eg slenge meg i klubben me dei andre, litt usikker på ka du meine??

Men da eg kan sei e atte eg hadde jo ville hengt speilet beint øve sofaen, altså i senter på sofaen.[:)]

Mamma og pappa har nettopp kjøpt nr.2, d e svært, men kjempefint[:D]

ORIGINAL: Princess#290508#

Signerer denne. Er speilet like stort eller lenger enn sofaen? Eller står sofaen slik at ikke veggen dekker hele ryggen?

speilet er ganske lang egentlig og veggen dekker hele ryggen ja,men sofaen går helt til endes på en vegg..har et bilde der nå å de hang jeg beint på veggen for det så finest ut der å da,men ble litt usikker

Det må nesten være beint med sofaen for å se fint ut.. Kan fort se litt rart ut hvis ikke..
Men speil nr 1 og 2 var jo kjempe fine![:)]

kan vi få se bilde av sofaen og stua da?

kan vi få se bilde av sofaen og stua da?

ligger på fellesen..på galleriene.:)

Back
Topp