Trenger litt solskinnshistorier her..

ønsker&håper

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Heisann!

Jeg fikk satt inn et egg onsdag i forrige uke. Dette var mitt tredje og siste forsøk i det offentlige.
5/6 egg ble befruktet, men ingen overlevde til frys.

Så nå sitter jeg her og har mista helt troen på at det går denne gangen også.. Tappen er åpen og myk.

Noen som ikke har fått egg på frys, men alikevel blitt gravid?

Blir glad for noen svar, føler meg så ensom i denne situasjonen (foruten med mannen selvsagt). Men er så sliten, så veldig sliten av hele opplegget.

åå kjenner meg igjen at du er sliten..tøff prosess.. som du ser på tickeren min hadde vi en lang tung vei å gå før vi fikk mirakel jentå vår..jeg hadde nærmest gitt opp...sliten psykisk ...men på vår aller siste forsøk (vi hadde begynt å diskutere adopsjon og) så kom jammen mirakel jenta vår.
sender deg en god klem og håper du blir ruger i 9 mnd <3

Æ har aldri fått noe i frys. Ble gravid på forsøk nr 2. Så kjenner til stresset. E nu på søskenforsøk nr 2 og d ser litt lovende ut til frys da forsøket ble avbrutt pga for mange egg. Så fra ene enden til den andre. Prøv å ikke stress for mye og tenk positive tanker. Du trenger bare et gullegg..

åå kjenner meg igjen at du er sliten..tøff prosess.. som du ser på tickeren min hadde vi en lang tung vei å gå før vi fikk mirakel jentå vår..jeg hadde nærmest gitt opp...sliten psykisk ...men på vår aller siste forsøk (vi hadde begynt å diskutere adopsjon og) så kom jammen mirakel jenta vår.
sender deg en god klem og håper du blir ruger i 9 mnd <3
Takk for fint svar <3 ser dere har gått gjennom noen runder ja.. Godt å se at dere fikk ønskebarnet til slutt!! Har testedato en dag før deg jeg! Da får vi krysse fingrene for oss begge :)

Æ har aldri fått noe i frys. Ble gravid på forsøk nr 2. Så kjenner til stresset. E nu på søskenforsøk nr 2 og d ser litt lovende ut til frys da forsøket ble avbrutt pga for mange egg. Så fra ene enden til den andre. Prøv å ikke stress for mye og tenk positive tanker. Du trenger bare et gullegg..
Takk.. <3 Blir veldig stressa, spes med tanke på at dette er siste runde.. Hadde vært så ufattelig greit å fått noe på frys, da hadde stressnivået vært mye lavere.. Menmen. Krysser ben, fingre og tær ;)

På mitt forsøk i januar fikk jeg ingen på frys, men ble gravid med tvillinger :)
Har tidligere fått egg på frys (se signaturen min) og ikke blitt gravid.

På mitt forsøk i januar fikk jeg ingen på frys, men ble gravid med tvillinger :)
Godt å høre <3
Så godt å høre!

Gratulerer så mye, og ikke lenge igjen!! Lykke til <3

Masse lykke til til deg også :Heartblue

husk at det er ikke de eggene på frys som tilsier om du har gode egg... men det egget som blir ført tilbake, som uansett er av best kvalitet som har noe å si...

husk at det er ikke de eggene på frys som tilsier om du har gode egg... men det egget som blir ført tilbake, som uansett er av best kvalitet som har noe å si...
Nei.. Bare så vanskelig å tenke det - at når alle de andre eggene var dårlige.. MEN jeg vet jo egentlig det.. :)

Heisann!

Jeg fikk satt inn et egg onsdag i forrige uke. Dette var mitt tredje og siste forsøk i det offentlige.

Så nå sitter jeg her og har mista helt troen på at det går denne gangen også.. Tappen er åpen og myk.

Blir glad for noen svar, føler meg så ensom i denne situasjonen (foruten med mannen selvsagt). Men er så sliten, så veldig sliten av hele opplegget.
Jeg ble gravid på det forsøket vi fikk ut færrest egg (5 ut, 5 befruktet), og ikke fikk noen på frys. Tidligere hadde jeg alltid fått på frys, og fått ut 9-13 egg. Nå har jeg baby i magen (17 uker på vei), og seks i fryseren fra tidligere forsøk vi valgte å vente med :) masse lykke til!

Jeg ble gravid på det forsøket vi fikk ut færrest egg (5 ut, 5 befruktet), og ikke fikk noen på frys. Tidligere hadde jeg alltid fått på frys, og fått ut 9-13 egg. Nå har jeg baby i magen (17 uker på vei), og seks i fryseren fra tidligere forsøk vi valgte å vente med :) masse lykke til!
Åh, takk for svar! Det kjentes litt betryggende må jeg si!! Vil så gjerne at dette skal klaffe nå... <3

Hos meg ble 9/15 befruktet. Ingen var gode nok til frys, men ble gravid med det som ble satt inn :)

Jepp..omtrent aldri noen på frys... (med noen få unntak). Spiren satt på 3dje forsøk, der vi tok ut 7 egg. 3 befruktet, 2 overlevde, ett inn, og det andre stoppet opp. Gutt på 18mnd Nå inn i søskenforsøk.. 3dje forsøket, innsett forrige onsdag, så resultat fortsatt uvvisst... vi har holdt på i 9 år før første pode, så er ikke det solskinnshistorie, så vet ikke jeg

Vi lyktes på siste forsøk i det offentlige. Eneste gangen vi ikke fikk noen på frys. Så det er mulig, ikke gi opp!

Heisann!

Jepp. Jeg fikk og 6 egg ut, bare 2-3 ble befruktet, fikk satt inn et de sa var super bra men ingen var bra nok til frys. Så jeg trodde og alt håp var ute. Men gravid ble jeg og har en perfekt liten tass på 11 uker nå:) så det går fordet om:) du får ha masse lykke til<3

Jeg ble og gravid på det forsøket jeg fikk færrest ut: 4/5 befruktet. Ett inn, fikk ett på frys da, men bare to " tellende" befruktede egg fra hele forsøket. Ene ligger og spreller her, andre skal inn på FER.

Lykke til, og ikke glem at for noen er det noen flere innsett som skal til.

Jepp..omtrent aldri noen på frys... (med noen få unntak). Spiren satt på 3dje forsøk, der vi tok ut 7 egg. 3 befruktet, 2 overlevde, ett inn, og det andre stoppet opp. Gutt på 18mnd Nå inn i søskenforsøk.. 3dje forsøket, innsett forrige onsdag, så resultat fortsatt uvvisst... vi har holdt på i 9 år før første pode, så er ikke det solskinnshistorie, så vet ikke jeg
Oi, det var en lang ventetid på gullet ja <3 godt å høre at det klaffet til slutt!

Vi lyktes på siste forsøk i det offentlige. Eneste gangen vi ikke fikk noen på frys. Så det er mulig, ikke gi opp!
Godt å høre, tusen takk! Man blir så motløs, men har litt mer troen nå.. :)

Back
Topp