Trenger litt råd.....

MrsNorWolf©

Forelsket i forumet
Har noen råd om hvordan få opp slim? Jeg har blitt så tett i brystet, men ingenting kommer opp, holder på å hoste meg ihel [&:]

Har prøvd: Rigabalsam og honning
               Noskapin
               Solvipect
               Mycomust
               Varmeflaske på brystet

Har heller ikke feber, så ingen vits i å gå til legen... Hadde dette i begynnelsen av januar også...

Håper noen har ett råd eller to [;)]

drikker du masse?

Drikk masse vann og varm drikke, slik at slimet blir mere tynntflytende og lettere å hoste opp.
Unngå melk, youghert, etc.
Når du får en hosterie, så sett deg opp, bøy deg fremmover, over vasken, og hark, og host alt du klarer! Få det opp!!!
Hver gang du hoster og litt slim kommer til halsen, så benytt andledningen til å spytt det ut, svelg det aldri!
Gjør som jeg sa over.
Få din samboer til å dunke deg forsiktig over øvre del av ryggen. Bank lett på begge sider, dette for å "banke" løs litt slim. Du bør da sitte oppreist.
Alt gjentaes flere ganger i døgnet.

[;)]
*Go' bedring*

ORIGINAL: suprAnirac

drikker du masse?

Drikk masse vann og varm drikke, slik at slimet blir mere tynntflytende og lettere å hoste opp.
Unngå melk, youghert, etc.
Når du får en hosterie, så sett deg opp, bøy deg fremmover, over vasken, og hark, og host alt du klarer! Få det opp!!!
Hver gang du hoster og litt slim kommer til halsen, så benytt andledningen til å spytt det ut, svelg det aldri!
Gjør som jeg sa over.
Få din samboer til å dunke deg forsiktig over øvre del av ryggen. Bank lett på begge sider, dette for å "banke" løs litt slim. Du bør da sitte oppreist.
Alt gjentaes flere ganger i døgnet.

[;)]
*Go' bedring*

Jeg drikker masse, sitter oppreist når jeg hoster. Men problemet er at ingenting kommer opp [&o] Det sitter så forbaska langt nede [>:]

*løpe på do og finne mer te etterpå* [;)]

Back
Topp