Trenger litt råd

Bella

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Jeg har i 3 dager nå hatt helt forferdelig vondt i halebeinet. Det er værst når jeg skal sette meg ned,da gjør det mest vondt,men det ligger å ulmer baki der hele tiden.. Kjennes ut som jeg har ramla på glattisen og slått meg voldsomt. Har jo en ganske tung fysisk jobb...Har de siste dagene løftet tungt og en dag bestod i tung måkking med spade.

Har aldri gjennom de to forrige sv.sk hatt bekkenløsning eller låsning så aner ikke hvordan det føles. Men undrer på om det kan være noe sånt eller bare at jeg er øm noen dager..

Hadde det slik forrige svangerskap, men kun på slutten. Var nærmest som om bekkenet "stivnet" når jeg sov. Skikkelig vondt i halebenet med "stråling" nedover beina, type isjassmerter. vondt var det ihvertfall:-(

Høres ut som bekkenet krangler ja. Ville tatt en tur til naprapat. Min fikset meg på et blunk med låsningen. Bekkenløsningen forrige svangeskap gjorde ikke fysio noe med...

Jeg har i 3 dager nå hatt helt forferdelig vondt i halebeinet. Det er værst når jeg skal sette meg ned,da gjør det mest vondt,men det ligger å ulmer baki der hele tiden.. Kjennes ut som jeg har ramla på glattisen og slått meg voldsomt. Har jo en ganske tung fysisk jobb...Har de siste dagene løftet tungt og en dag bestod i tung måkking med spade.

Har aldri gjennom de to forrige sv.sk hatt bekkenløsning eller låsning så aner ikke hvordan det føles. Men undrer på om det kan være noe sånt eller bare at jeg er øm noen dager..

Har samme problem selv. Løfter noen tunge pakker på jobben, stivner med en gang jeg sitter i ro. Jeg har lest at plagene kan bli verre hvis man provoserer det for mye. Husk at du har krav på tilrettelegging, og hvis det ikke er mulig så har du krav på omplassering. Og hvis det ikke går så har du krav på sykepenger. Til din info :-)

03.02.2014 <3

Sent from my iPad

Takk for svar :)

Jeg har ikke fortalt noe til sjefen enda. Og tenker ikke gjøre det før etter ferien i august. Skal i UL i uke 13 så når jeg vet at alt er i orden tør jeg si det til andre :)
Og akkurat i dette tilfellet ser jeg jo at det er litt dumt å holde det tilbake for det kommer ikke til å være noe mindre løfting framover heller...Får se hva jeg finner på. Kanskje det hjelper å bestille time hos jordmor eller lege å få høre etter hjertelyden. Det begynner vell å bli på tide med første kontroll nå uansett ;)

Jordmor vil kanskje bekrefte om det er en låsning da eller? kjennes akkurat samme i dag som de siste dagene :/

Back
Topp