Trenger litt råd

babysykigjen

September 2013 <3
Oppdaget akkurat friskt blod i trusa :( er 17 uker i dag. Ikke hatt sex i det siste, så har ikke noe med det å gjøre. Hva hadde dere gjort?

Huff det er ikke noe man vil se.... Vet ikke helt hva jeg hadde gjort....
Var det lite? Mye? Blør det fortsatt? Har du vondt?
Har hørt at hvis det er mindre en en spiseskje med blod og ikke noe smerter er det ikke noe å være redd for. Vet at jeg hadde blitt veldig nervøs likevel.

Sniker litt. Ring føden du! Kan jo hende du får komme inn og ta en UL. :) Er normalt med blodkar som sprekker, så kan være helt ufarlig og :)

Kan være som det blir nevnt over her, at det bare er et blodkar som sprakk. Det skjer mye fortere nå som vi er gravide. :) Men slapp helt av, og ta det med ro. :)

Det skjedde i mitt forrige svangerskap. Jeg blødde litt 3-5 ganger i løpet av svangerskapet. Noen ganger i begynnelsen og andre ganger langt uti. Nå har hun for lengst komt ut i verden, frisk som en fisk :)

Det har ikke kommet noe mer, har bare hatt litt vondt i ettermiddag. Ser det an til i morgen, og tar en ny tlf evt da.

Jeg hadde også overdrivet litt, bare for å komme å få sjekket at alt er bra :)
I mine øyner så er ikke blod bra, men det er jo for at JEG blødde under det sv.skapet jeg mistet. Vet jo at mange blør titt og ofte igjennom sine sv.skap, men jeg blir urolig av tanken på blod i sv.skapet! :)

Sender over en klem jeg og krysser fingrene. Men det er jo som mange sider nokså vanlig å blø litt også, ei venninde av meg blødde gjennom hele svangerskapet og har en frisk og rask datter her i dag....

Back
Topp