Trenger litt råd :)

tonje_b

Blir kjent med forumet
Hei :)

Lurer på hvordan dere pakker/har tenkt til å pakke inn babyen deres i senga?

Jeg tenker å legge et teppe under å en dyne over?

Babyer liker å ha det trangt, da føler de seg trygge. Bruk babyteppe rundt ungen hele tiden i begynnelsen. Babyer som er inntullet er generelt roligere, gråter mindre, sover bedre og legger lettere på seg enn babyer som ikke er det. De merker heller ikke temperaturforskjellen så godt når de blir flyttet fra fanget til sengen. Så jeg hadde hatt det, også dyne, ja. Bare pass på at det ikke blir for varmt og at dere ikke har det for varmt i rommet. 

kommer ann på tempen hvor hun ligger.
Her har vi det litt varmt, da ligger hun på lakenet sitt, med body/pjamas med teppe rundt, og en dyne over, pga ellers  spenner hun av seg teppet[:)]

ORIGINAL: Sicily

Babyer liker å ha det trangt, da føler de seg trygge. Bruk babyteppe rundt ungen hele tiden i begynnelsen. Babyer som er inntullet er generelt roligere, gråter mindre, sover bedre og legger lettere på seg enn babyer som ikke er det. De merker heller ikke temperaturforskjellen så godt når de blir flyttet fra fanget til sengen. Så jeg hadde hatt det, også dyne, ja. Bare pass på at det ikke blir for varmt og at dere ikke har det for varmt i rommet. 

Flott :) er ny på detta så tusen takk for svar. Da regner jeg med at jeg er klar

ORIGINAL: Sicily

Sign. Mine barn hadde body, pysj og sokker på seg, og så pakket jeg de godt inn i et pledd og la de i sengen med dyne over.
Jeg hadde også votter på de, for de MÅTTE ligge med hendene i været når de sov..[;)]
Rommet var kaldt, men hadde ikke vindu åpent de første mnd. (De er født i okt og nov)

Back
Topp