Blivende mamma september2015
Glad i forumet
Er andre gangs fødende ! Gleder oss veldig til nr 2 kommer !
Samtidig nyter vi ukene med eldstemann før han blir storebror!
Fra jeg ble gravid med 1 mann har jeg vert livredd for at noe skal skje ! At jeg skal miste , at jeg skal skli på isen når jeg er gravid , at jeg spiser rett osv!
Når gutten kom til verden ble det jo ennå mer forsterket selvfølgelig!
Jeg som alle mødre regner jeg med, sov ikke på flere dager når vi lå på barsel, for man er så på vakt ! Og hele veien videre har jeg passet på ,og vert livredd for alt som kan skje !
Passe på å støtte hodet og at alle som holder gjør det! Maser ikke om det men sier ifra om jeg ser noe feil.
Sjekker hundre ganger om natten at han har det bra , livredd for at han skal ha det for kaldt eller varmt om natten !
Har hatt barnevakt osv men ønsker det helst ikke da jeg ikke føler for det og er så redd for han!
Og ja,-jeg vet det er å være litt vel hysterisk !
Jeg kjenner på den at : skulle ønske jeg slappet mer av!
Men får det ikke til! Og er jo spent på hvordan det blir når nestemann kommer!
Samtidig nyter vi ukene med eldstemann før han blir storebror!
Fra jeg ble gravid med 1 mann har jeg vert livredd for at noe skal skje ! At jeg skal miste , at jeg skal skli på isen når jeg er gravid , at jeg spiser rett osv!
Når gutten kom til verden ble det jo ennå mer forsterket selvfølgelig!
Jeg som alle mødre regner jeg med, sov ikke på flere dager når vi lå på barsel, for man er så på vakt ! Og hele veien videre har jeg passet på ,og vert livredd for alt som kan skje !
Passe på å støtte hodet og at alle som holder gjør det! Maser ikke om det men sier ifra om jeg ser noe feil.
Sjekker hundre ganger om natten at han har det bra , livredd for at han skal ha det for kaldt eller varmt om natten !
Har hatt barnevakt osv men ønsker det helst ikke da jeg ikke føler for det og er så redd for han!
Og ja,-jeg vet det er å være litt vel hysterisk !
Jeg kjenner på den at : skulle ønske jeg slappet mer av!
Men får det ikke til! Og er jo spent på hvordan det blir når nestemann kommer!