Trenger litt råd/hjelp

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hei folkens = )
Tidligere i uka skrev eg en tråd om soppinfeksjon. Har etter råd fra dere prøvd Canesten vagetorie og krem, uten noe så helst virkning.
Nå føle eg det er så utrollig ubehagelig, det klør, trykker og føler meg sår og vondt når eg går på do..
Hvor fort har denne behandlingen virket hos dere? Og er det andre som har prøvt noe ant eller fått noe av lege, som har bedre virkning??

Takker for alle raske svar = )

Jeg brukte som sagt ikke canesten men Pevaryl depot 1 stk vagiatore og klotrimazol krem :)
Funket for meg hvertfall. :)
Håper du klarer å bli kvitt det snart, det er ei sann plage.
*klem*

Jeg har prøvd uten at det hjalp noe som helst. Siste gangen jeg prøvde er et par år siden . Da må jeg ha fått en allergisk reaksjon, jeg hovnet opp og fikk en brennende sviende følelse, klarte nesten ikke gå på do. Etter det har jeg ikke turt å prøve igjen....

Leser litt om Pevaryl nå, og i følge felleskatalogen.no skal en unngå dette medikamentet ved graviditet.

Graviditet/Amming:​

Overgang i placenta: Lav systemisk absorpsjon, men adekvate studier mangler. Bør ikke benyttes i 1. trimester. Benyttes med forsiktighet i 2. og 3. trimester.Overgang i morsmelk: Ukjent. Det bør utvises forsiktighet ved bruk under amming.

Men takk for tips = )

Leser litt om Pevaryl nå, og i følge felleskatalogen.no skal en unngå dette medikamentet ved graviditet.

Graviditet/Amming:

Overgang i placenta: Lav systemisk absorpsjon, men adekvate studier mangler. Bør ikke benyttes i 1. trimester. Benyttes med forsiktighet i 2. og 3. trimester.Overgang i morsmelk: Ukjent. Det bør utvises forsiktighet ved bruk under amming.

Men takk for tips = )
Oij, det stod det ikke noe om på pakken :S
Jaja, det gikk nå bra, og jeg ble kvitt plagene.
Men skal IKKE bruke den igjen under graviditet.
Takk for du sa ifra :)

Oij, det stod det ikke noe om på pakken :S
Jaja, det gikk nå bra, og jeg ble kvitt plagene.
Men skal IKKE bruke den igjen under graviditet.
Takk for du sa ifra :)

I forhold til alle medisiner så bruker eg www.felleskatalogen.no for å sjekke alle typer som eg må ta.. I vertfall er det viktig å ta en titt innpå den siden nå som eg er gravid :) Ikke alt som står i pakningsvedlegget.

Back
Topp