Trenger litt råd her..

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Har vært og sett på barnevogn i dag, fant en kjempefin og praktisk en, Bebe Comfort, det jeg lurer på er om dere vet om det er veldig mye billigere i Sverige enn i Norge?
VI fikk nemlig et godt tilbud på denne vognen. Og er det noen som kjenner merket?
Takknemlig for svar.[;)]

har ikkje hørrt nåke om det merke,men eg hørrte om nåken så sparte 1500 kr på å kjøpa vogn i sverige...

Enig i at det stort sett er en sum å spare i Sverige... Hvorfor ikke bare ta en telefon til en babybutikk ved gransen og spørre? [;)]

Jo, skal spørre i dag tenkte jeg.. [;)]

hmm, svarte nettopp på samme greia på generell...! :)

[:)]Det stemmer he he. Var litt gira i går

Jeg svarer deg her jeg ang. salg. De hadde allerede 25% på fjorårets farger. Billigere blir det sikkert ikke i sverige..

oki...! Nei, blir nok ikke det! også er det fordel med å kjøpe i Norge hvis man skal reklamere og sånn! :)

tror vi kpmmer til å kjøpe det meste av stort baby utstyr i sverige[:D]

Nå har jeg allerede vært og kjøpt full pakke[:D]
Litt utolmodig kanskje ?![:)]he he. Har ikke funnet noen i sverige som fører merket heller så jeg er fornøyd..

så bra! gratulerer! :) gleder meg til det er min tur! tør ikke før etter UL! :)

För oss blir det självklart att vi handlar i Sverige [:D] Tror man kan finna billigare, men jag är inte helt säker. Vet att när det är tillbud på ting i Norge så är det oftast väldigt bra tilbud! Då blir det inte alltid billigast på andra sidan gränsen, men på ordinarie priser så blir det oftast bättre priser[;)] 
Ska hemåt i en uke nå så jag tror jag ska dra med mina föräldrar och se på vad det kan kosta.

Back
Topp