Mams
Forelsket i forumet
Altså, jeg er student, og er litt over halvveis i psykologistudiet, har altså 2,5 år igjen. Fikk ei lita jente det første semesteret på studiet, og hun er nå 2 år. "Problemet" er som følger; jeg vil gjerne ha et barn til, men klarer ikke å bestemme meg for når det "passer"...(Det må nevnes at mannen er klar når som helst[:)]) Blir jeg gravid nå, vil vi få et barn når studiet er på det mest hektiske. Venter jeg et år får vi et barn når jeg holder på med hovedoppgaven. Venter jeg lenger får jeg barn når jeg er nyutdannet og klar for arbeidslivet. MEN, det som er er at jeg er veldig klar for å bli gravid NÅ! Ønsker at veslejenta skal få søsken som er nær i alder. Er så utålmodig, og vil helst ikke vente. Men er redd for at jeg da skal bli fryktelig sliten. (pendler 2,5 time hver dag i forbindelse med studiet). Skal vi vente til jeg er ferdig må vi vente så lenge, fordi jeg ønsker å jobbe noen år før flere barn. (Når jeg leser det slik, ser jeg egentlig ikke problemet selv...[8|]) Men iallefall, er det noen som kan komme med noen synspunkt? Det har rett og slett låst seg litt i hodet mitt!

!!!!