Igår kveld kom det litt brunrosa utflod på papiret etter dobesøk, dette fortsatte en times tid, veldig lite men dog. Ringte legevakt osv å fikk bare beskjed om å vente å se. Det avtok å jeg hadde ingen smerter. Valgte å holde meg hjemme fra jobb idag, og ringte gyn. Gyn ville ikke ta meg imot men lovet å ringe i løpet av dagen. Det er ingen som har ringt meg.
Har tenkt som så at det har ikke kommet mer å formen har vært grei så tenkte å prøve meg på jobb igjen imorgen å heller ringe fastlege (da man tydeligvis ikke får hjelp av gynekologen her i byen)
Men så kom det litt igjen på papiret nå, mindre enn igår men allikevel..
Blir stressa og bekymra, å sitter her å lurer på hva skal jeg egentlig gjøre?
Holde meg helt i ro? Ringe legevakt igjen? Ringe lege imorra? Mister jeg? Eller er det "bare" en blødning?
Osvosv.. tankene flyr hvertfall. Det skal sies at jeg ikke har hatt noe vondt å har heller ikke kommet noe friskt blod, kan det bare være som følge av stress..
Uff, ble langt, men trengte å tømme meg litt nå.. =(
Har tenkt som så at det har ikke kommet mer å formen har vært grei så tenkte å prøve meg på jobb igjen imorgen å heller ringe fastlege (da man tydeligvis ikke får hjelp av gynekologen her i byen)
Men så kom det litt igjen på papiret nå, mindre enn igår men allikevel..
Blir stressa og bekymra, å sitter her å lurer på hva skal jeg egentlig gjøre?
Holde meg helt i ro? Ringe legevakt igjen? Ringe lege imorra? Mister jeg? Eller er det "bare" en blødning?
Osvosv.. tankene flyr hvertfall. Det skal sies at jeg ikke har hatt noe vondt å har heller ikke kommet noe friskt blod, kan det bare være som følge av stress..
Uff, ble langt, men trengte å tømme meg litt nå.. =(