Trenger litt råd her nå

Maliott

Glad i forumet
Igår kveld kom det litt brunrosa utflod på papiret etter dobesøk, dette fortsatte en times tid, veldig lite men dog. Ringte legevakt osv å fikk bare beskjed om å vente å se. Det avtok å jeg hadde ingen smerter. Valgte å holde meg hjemme fra jobb idag, og ringte gyn. Gyn ville ikke ta meg imot men lovet å ringe i løpet av dagen. Det er ingen som har ringt meg.
Har tenkt som så at det har ikke kommet mer å formen har vært grei så tenkte å prøve meg på jobb igjen imorgen å heller ringe fastlege (da man tydeligvis ikke får hjelp av gynekologen her i byen)
Men så kom det litt igjen på papiret nå, mindre enn igår men allikevel..
Blir stressa og bekymra, å sitter her å lurer på hva skal jeg egentlig gjøre?
Holde meg helt i ro? Ringe legevakt igjen? Ringe lege imorra? Mister jeg? Eller er det "bare" en blødning?
Osvosv.. tankene flyr hvertfall. Det skal sies at jeg ikke har hatt noe vondt å har heller ikke kommet noe friskt blod, kan det bare være som følge av stress..

Uff, ble langt, men trengte å tømme meg litt nå.. =(

Hvor langt er du på vei? Umulig å si om det er ufarlig eller ikke, men om du føler deg utrygg ring legen igjen. Neppe stort de kan gjøre for deg annet enn å sjekke at det ikke er XUgraviditet og kanskje gi deg smertestillende om det blir SA ut av dette.
Sender deg en stor klem! Har selv mistet en gang og da ble jeg helt avvist av både gyn og legevakt. De kunne ikke gjøre noe, punktum. I ettertid har jeg fått vite at jeg har blitt særdeles dårlig behandlet. At jeg skulle vært på ettersjekk bla..
Håper det "bare" er en uskyldig blødning. Klem!

Back
Topp