DeUtroligeÅrene
Glad i forumet
Takk for mange gode og hjelpende svar.
Velger å fjerne innlegget pga intimedetaljer
Velger å fjerne innlegget pga intimedetaljer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MorraTeFreja
IKKE bruk ren sinksalve!!!
ORIGINAL: rosa og blå hva nå?
Ikke bruk såpe, det gjør sår hud sårere. Bruk kun olje, klapptørk forsiktig, så smører du med zinksalve der hun er sår. Natusan sin zinksalve sitter godt. Jeg kan garantere at hun blir betraktelig bedre bare over natten. Har brukt dette på pasienter og alltid med god effekt! Ha på godt med zink, det beskytter også slik at hun ikke får sånn svie når hun tisser.
ORIGINAL: Lillezilje
Hvorfor ?
ORIGINAL: DreamsCameTrue
hva med inotyol? det er den vi har brukt iallefall
ORIGINAL: rosa og blå hva nå?
Nei, det er nok ikke tilfelle.. Sårhet og sopp trenger ikke å være det samme. Man bruker ikke en medisinsk salve på noe som høyst sannsynlig ikke er sopp.. Soppsalve tyr man til når man har prøvd zink uten effekt.. Inotyol inneholder zink og er en fin salve, men dårlig egnet til å feste seg/ smøre på på en sånn plass. Passer kanskje bedre på vanlig hud..
Les hva HI skriver, dette er åpenbart mer enn vanllig sårhet.
Jeg har ei jente. canesten pluss Inotylo var det eneste som tok dette. Og det tok det fort.
Sink bare "kapsler" inn problemet.
Husk at diare kan gi ubalanse i den naturlige bakteriefloraen man har i underlivet, og veien fra anus til skjeden er kort. Denne jenta har en sårhet som er forårsaket av diarè og som har gitt henne en soppinfeksjon - banna bein! Såpass kjenner jeg jentebabyer/små jenter.