trenger litt råd ang kattunge.

babydoll

Flørter med forumet
vi har tenkt på og få oss en liten kattunge. men lurer litt på hva vi må belage oss på. hadde tenkt og få den til og være en ute katt. men hvordan gåt vi frem for og gjøre det og nå osv. har hatt katt hele tiden når jeg var liten men det har vært inne katt. noen som kan gi oss noen råd  og tips?

ORIGINAL: Krristy

Har du tenkt at katten ska verr litt inne og, el ska han ALLTID verr ute

Du kan begynne sakte med å ha katten inne sånt at han venner sg til kor han bur og etter noen uker ta han forsikti ut mens du fyller med, før du vett ordet av det klare katten sg sjøl og vett kor han bur [;)]
Virka på vår katt, men dn er både ute og inne katt [;)]

den må jo få komme inn og altså. men vil ha en katt som liker seg ute og er vant til det. men det høres veldig grei måte og gjør det på.[;)] takk for hjelpen. men har du katte do inne? eller går den kun på do ute?

ORIGINAL: babydoll

Har du tenkt at katten ska verr litt inne og, el ska han ALLTID verr ute

Du kan begynne sakte med å ha katten inne sånt at han venner sg til kor han bur og etter noen uker ta han forsikti ut mens du fyller med, før du vett ordet av det klare katten sg sjøl og vett kor han bur [;)]
Virka på vår katt, men dn er både ute og inne katt [;)]

den må jo få komme inn og altså. men vil ha en katt som liker seg ute og er vant til det. men det høres veldig grei måte og gjør det på.[;)] takk for hjelpen. men har du katte do inne? eller går den kun på do ute?

Ibegynnelsen hadde eg det, men så fort han ble vante med å gjer buisnessen "sin ute så fjerna eg den [;)]
Nå går han kun ut på do [;)]

ok...flink pus du har[;)] hvordan er han med kloring på møbelèr? *føler meg litt dum nå*[8D]

De bør egentlig holdes inne til de er 6-7 mnd da retningssansen deres ikke er utviklet før det!! Da vet de hvertfall hvor de bor og man kan la de får prøve seg litt ute... [:)] Før man slipper dem ut bør de være kastrert/sterilisert, chippet og fått vaksine. Man bør også gi noen oremkurer hvert år[:)]

Ang kloring på møbler så får man slike klorebrett... vi viser minipusen bort der hver gang hun prøver seg på noe annet! Man får også kjøpt en spray som tiltrekker dem bort til klorebrettet!![;)]

Back
Topp