Trenger litt positiv tilbakemelding...

sunway

Forelsket i forumet
Jeg har bare en ekkel følelse inni meg som sier at vi ikke har klart det denne måneden. Er litt deppa for det. Hadde positiv eggløsningstest kl. 06.00 fredag morgen og så "gjorde vi det" ca. halv ett natt til lørdag. Og så gjorde vi det i går da, men regner jo med at det i går ikke kan ha gjort meg gravid. Det står jo på eggløsningen at den mest sannsynlig vil finne sted 24-48 timer etter positiv test, men i og med at vi bare gjorde det en gang, har jeg en sånn ekkel følelse. Hva sier dere? Kan jeg ha blitt gravid likevel?

kan også være svømmere som ligger på lur og venter på egget..
De kan leve i noen dager.. (3-5) etter samleie[;)]

Ok, så når jeg hadde postitiv test kl. 06.00 om morgenen så kan det altså være opptil to døgn før jeg kan bli befruktet. Og når vi gjorde det natt til lørdag så kan de leve og kose seg inni der de neste døgnene til egget løsner?? Ble litt mer positiv nå, tusen takk!!

Sunway!

jeg har opplevd det samme jeg også. Hadde pos. el test i dag kl 06.00. Vi gjorde det kl ca kl 20 i gårkveld. Ikke gjort det siden. Håper at egget løsnet lenge før jeg tok testen i dag. Det kan vel løsne allerede noen få timer etter lh. stigningen. Vet jo ikke akkurat når lh stigningen skjer pga av at det går 24 timer mellom hver testing, men kanskje jeg tar helt feil. Har ikke så mye erfaring på dette området. Hvis det ikke klaffer denne gangen så skal jeg droppe el. testene neste mnd. Blir så stresset av det. Har endel "murringer", smerter nå, hadde det like etter vi gjorde det i går også(minnet om el. smerter). Er det ikke noe som kalles "festesmerter", når eggcellen fester seg i livmor veggen??

Skal spørre noen på "svangerskapet" om dette jeg. Kanskje vi får et positivt svar!

Til Rosenjenta og Sunway :) ønsker dere lykke til med prøvinga og håper at det lyktes og en liten bebis om 9 mnd. er på tur!

Jeg har absolutt ingen symptomer på graviditet i vert fall. Kjenner etter hele tiden, derfor er jeg litt deppa på grunn av den følelsen jeg har om at vi ikke lyktes. Har også planer om å droppe el-testene neste måned viss vi ikke lyktes da. Mener å huske at jeg hadde "litt" ømme brystvorter rundt eggløsning, men ikke noe særlig uttalt da. Har jo ikke prøvd så lenge heller da, så får jo litt dårlig samvittighet ovenfor de som har prøvd i evigheter. Men husker absolutt ingenting om hvordan jeg hadde det da jeg ble gravid med gutten vår. Man glemmer fort altså.

Hei!
Det høres ut som det er gode muligheter for at det kunne klaffe!! Det er ikke mer enn èn gang som skal til vettu[;)]
Lykke til med testinga når den tid kommer!!

Tusen takk for oppmuntringen, trenger det. Trøster meg også litt med at kanskje det at jeg depper litt har med humørsvingningene å gjøre, hormoner og sånn. Tar jo alle tegn som positive. hehehe... men følelsen om at vi ikke har lyktes er ganske sterk. Så viser det seg at jeg er gravid likevel kommer jeg til å få en utrolig lykkefølelse.

Det tar ca. 4-8 dager før egget fester seg i livmoren, så du kan prøve å kjenne etter om du får disse festesmertene. Det skal ligne på menssmerter. Viser det seg allikevel at det ikke ble denne gangen, er det nye muligheter om en måneds tid[:)] Masse lykke til!!

Ja, prøver å kjenne etter som bare det jeg. Men kjenner ingenting. Sukk... Ja, det er som du sier nye muligheter neste måned. Så satser på det.

Det er bare en gang som skal til noen ganger vet du. Tenk på alle dem som bare har vært litt uforsiktige EN gang, men som allikevel har blitt gravide. Muligheten er ABSOLUTT STOR SIDEN DU HADDE EGGLØSNING OG ALLE GREIER!!

Ikke fortvil selv om du ikke kjenner noe enda. Det er jo veldig tidlig i så fall!

Jeg krysser fingre og alt annet siden vi enda ikke er blitt prøvere!

M

Det er faktisk ikke så veldig vanlig med sånne festesmerter, og mange merker ingenting før uteblitt mens[;)]
ikke bekymre deg, det er lov å håpe[:D]

Ja, får vel smøre meg med litt tålmodighet, men er ikke lett det. Blir spennende i vert fall i slutten av neste uke.
Når begynner man egentlig å kjenne symptomer? Husker ikke noe jeg siden forrige gang, jeg.

Fiorelina

Hadde du festesmerter da? Har hatt murringer helt siden i dag tidlig jeg! Synker lh nivået like etter eggløsningen eller befruktningen?

Jeg testa positivt 2 uker etter uteblitt mens, jeg..
venta ekstra lenge på mensen fordi den forrige var ikke i rute. (hadde akkurat slutta på p-plaster)
Før det hadde jeg vel håp, men ingen spesielle symptomer som jeg merka meg og kjente etter..
-var altså 6 uker på vei dag jeg fant det ut..[8|]

Back
Topp