Trenger litt oppmuntring....

silli

Andre møte med forumet
Er nå 12 uker på vei (i morgen.. ) og er veldig glad for at alt virker ok :) men eg føler meg bare så utrolig nedfor. Har fått masse kviser over alt og har lagt på meg 3 hele kilo allerede.. (trøstespiser nok litt mye). Dette er nummer 3 , og kan ikke huske at jeg følte det slik med de to andre. :( får mye støtte av samboer, men vet jo at han egentlig ikke forstår... noen andre som har det på samme måte ?

Jeg tror det er ganske normalt. Skal ha nr 3 sjøl, og har vært mye nedfor....mer nå enn de to første svangerskapene. Føler meg ikke vel med meg sjøl til tider, og får høre fra samboer at jeg er så fin som jeg er og har ikke noe å klage på, men ikke alltid like lett å tro på. Er så gøy når hormonene virkelig leker med deg :P Tror bare du må ta en dag av gangen og prøve å tenke positivt og glede deg over graviditeten. Og snakk men andre om det, som kan skjønne litt av det du føler. Det er godt å ha mennene der og få støtte, men det er ikke nok, når dem ikke skjønner hva vi går igjennom i et svangerskap. Masse lykke til videre :)

Sender en stor god klem:)

ikke helt følt den store gleden selv heller, men håper formen er på vei til å snu og gleden blir større...

Har også fådt masse kviser,overalt i ansiktet :( utrolig hva de kvisene kan gjøre med et menneske.. Har lagt på meg kansje 1 kg,går litt opp og ned,men magen buler veldig mye ut,enkelte dager føler jeg meg skikkeligtjukk og har ikke lyst at noen rører meg,mens andre dager er alt normalt. Men det blir vell bedre ettervært regner jeg med :)

Jeg tror det er ganske normalt. Skal ha nr 3 sjøl, og har vært mye nedfor....mer nå enn de to første svangerskapene. Føler meg ikke vel med meg sjøl til tider, og får høre fra samboer at jeg er så fin som jeg er og har ikke noe å klage på, men ikke alltid like lett å tro på. Er så gøy når hormonene virkelig leker med deg :p Tror bare du må ta en dag av gangen og prøve å tenke positivt og glede deg over graviditeten. Og snakk men andre om det, som kan skjønne litt av det du føler. Det er godt å ha mennene der og få støtte, men det er ikke nok, når dem ikke skjønner hva vi går igjennom i et svangerskap. Masse lykke til videre :)

takk for svar :) er fint å vite at det er flere... !! Ja er fint at mennene bryr seg og synst/sier at vi er fine...men det snur liksom ikke om på følelsene av å føle seg "blæææ.."
Slutte å se meg i speilet og legge badevekta i boden kanskje ?? hehe :cool01 håper på at det vil snu når jeg begynner å kjenne liv å få litt energi igjen...

Har også fådt masse kviser,overalt i ansiktet :( utrolig hva de kvisene kan gjøre med et menneske.. Har lagt på meg kansje 1 kg,går litt opp og ned,men magen buler veldig mye ut,enkelte dager føler jeg meg skikkeligtjukk og har ikke lyst at noen rører meg,mens andre dager er alt normalt. Men det blir vell bedre ettervært regner jeg med :)

ja kvisene kan faktisk avgjøre om eg i hele tatt har lyst å gå ut av huset å prate med folk.. :/ er i utgangspunktet ganske tynn og trener mye, så 3 kilo opp og 12 trøtte slappe uker merkes veldig godt for min del... :( men får vel prøve ta meg litt sammen.

Back
Topp