Trenger litt oppmuntring..

• Trådstarter Trådstarter LilleS
  • Opprettet Opprettet
L

LilleS

Guest
Hva er positiv med å være alenemor?[&o]

Jeg og samboren har gjort det slutt. Vi var enige om det, og det var nok til det beste i lengden. Men det er jo likevel tungt og leit. I hverfall med tanke på gutten vår på 3 år..

At du har tv-en for deg selv,at du spiser hva du vil ,når du vil! At du har styringen i hjemmet[:D]

ORIGINAL: forvirretmor

At du har tv-en for deg selv,at du spiser hva du vil ,når du vil! At du har styringen i hjemmet[:D]

enig!! det var godt når eg var åleina med gutane mine... [:)]

stor klem til deg, det går nok bra!

nå er ikke jeg alenemor, men ser godt fordelene etter noen uker alene.. [;)] Det er ryddig når du står opp!Og er det ikke, så kan du bare skylde på deg selv, ikke irritere deg over andre. Oppvasken står I oppvaskmaskinen, ikke utenfor! du slipper å vaske de store manneklærne, så mindre vask=mindre strømforbruk! Du får ha hele dynen og sengen for deg selv, og bestemmer selv gradene du vil ha på soverommet...

Trenger jeg å fortsette? Dette er nok tungt nå, men etterhvert kommer det til å gå kjempebra[:)]

Jeg har vært alenemor i snart 4 år og trives med det[:)] Snuppa er 4 1/2 år.
Bedre å være alene enn å være i et dårlig samliv. Det går så fint skal du se[;)]

er ikke alene jeg men kan tenke meg at det å styre sin egen dag uten å måtte høre med sambo om det passer/om han vil bli med er litt enklere, tv for seg selv, spise det du selv vil. lykke til, det blir nok lettere etterhvert.

Back
Topp